11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ipadireview

Apple tv 3 aansluiten op een beovision 7 via dvi naar hdmi

hallo iedereen,
    Ik heb onlangs een apple tv 3de generatie gekocht ik heb ook een omzetter gekocht van dvi naar hdmi zodat ik die gewoon moet aansluiten. Maar blijkbaar krijg ik geen beeld enzo volgens mij moet ik ook nog dingen instellen aan de beovision zelf maar ik heb geen kennis van tv’s.

Kan iemand mij helpen?

Mvg,
    Gilles

Bijdrager
    Beech

Je bent wat sumier met je gegevens. Welke Beovision ? Waarom die omzetter ?
    Je zou eens hier kunnen kijken, al wat oudere discussie, maar misschien heb je er iets aan.

Bijdrager
    ipadireview

wel ik heb al verschillende discussie’s gelezen en het gaat over een hdmi naar dvi omzetter en de beovision datteert uit het jaar 2004 de eerste beovision 7 dus.

Bijdrager
    TheBigZ

De BeoVision 7 heeft toch ook twee HDMI ingangen?

Heb je al met een standaard HDMI kabel geprobeerd?

Bijdrager
    ipadireview

de oudste heeft er blijkbaar geen , ik heb al gekeken en het enigste dat ik vind is een dvi-i poort

Bijdrager
    TheBigZ

Misschien heb je hier nog iets aan:
    http://www.beoworld.org/faq_view.asp?id=82

Bijdrager
    ipadireview

ook al bekeken ik snap niet echt wat ik moet doen ik heb wel nog een andere televisie met hdmi maar die word amper gebruikt en daarop werkt de apple tv moeiteloos direct op.

Bijdrager
    1984

With the release of the March 2009 revision of the Mac mini, the computer now supports the 9400M GPU and Mini Display Port technology to more easily run high resolution media. It is also no longer compatible with composite or S-Video
    http://www.onemorething.nl/community/topic/mac-mini-als-media-center-1#post-2131295
    So, which Apple TV is best for my needs?

Ultimately, for those who need 1080p video support, the 3rd Gen Apple TV is the ideal choice. For those who don’t have adequate bandwidth to sling 1080p video around, who don’t have a 1080p television, or to whom saving a bit of money is important, a 2nd Gen Apple TV remains well worth consideration on the used market.

Vereisten

HDMI-kabel
    HD-televisie met HDMI en geschikt voor 1080p of 720p klik

Hier zou het wel eens aan kunnen liggen.??

Bijdrager
    kingthijs23

De kabel dvi naar hdmi zal het niet zijn maar volgens mij heeft de eerste generatie Beovision 7 geen DVI, de aansluiting zit er wel maar het is niet aangesloten, en werkt dus niet, er zijn hier wel modules voor..
    Ik denk dat je dus helaas je Apple tv op een andere tv moet gaan aansluiten
    Mijn 3e generatie BV7 draait prima met een dvi naar Hdmi kabel

Mvg

Bijdrager
    pvbezel

het werkt wel, maar de grap met b&o is dat je de ingang moet toewijzen aan een ingang, klinkt wazig maar is zo.

je hebt video1 en video2 enz, en dan moet je in het menu instellen dat je de dvi wil koppelen aan bv video2.

de gene met een b&o snappen het hopelijk wel, pioneer heeft ook dit soort instellingen

Bijdrager
    HaVer

Ik heb een beovison 7-32 Mk3 gekocht met DVI aansluiting.
    Heb een HDMI-DVI kabel gekocht en aangesloten maar krijg geen beeld.
    Waarschijnlijk moet ik nog iets op de tv veranderen.

Wie kan mij helpen??

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.