24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Max08

Apple tv 3

Hallo,

Ik heb een Atv 1 en wil eigenlijk een nieuwe aanschaffen.
    Nu was ik vandaag bij een van de grotere electronica leveranciers en deze vertelde mij dat er een Apple tv 3 staat aan te komen.
    Iemand bekend met deze ontwikkelingen?
    De exacte data is nog niet bekend.
    Ik heb inside information dus kan er vanuit gaan dat dit geen verhaal is wat uit de lucht is gegrepen.

Wie weet er meer?

Mvg Marcel

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien 4 oktober?
    Maar als jij inside information hebt, dan heb je al je antwoord natuurlijk.:wink:

Bijdrager
    Maverick9898

Wie weet met iOS 5:P? De huidige software is wel op iOS gebaseerd en heeft een Apple A4 chip, dus wellicht gooien ze er een A5 in;)? Je weet het maar nooit…..

Bijdrager
    Max08

Nogmaals er wordt over gesproken maar er is niets bekend over data.
    Als ik het antwoord had zou ik een mededeling doen en geen vraag stellen.
    Ik wilde een ATV2 aanschaffen maar werd er op gewezen dat ik misschien beter even kon wachten.
    Er wordt gesproken over een ATV 3.
    Maar er over spreken en gebeuren zijn natuurlijk twee heel verschillende dingen.
    Eigenlijk had ik gehoopt dat er iemand is die zegt: koop de ATV 2 maar, er komt nog geen 3 of even wachten er komt iets aan binnenkort.

Gr. Marcel

Bijdrager
    Maverick9898

Als ik jou was zou ik de ATV1 voorlopig nog maar even houden. Het is eigenlijk een beter apparaat dan de ATV2, anders dan dat je geen Airplay hebt, maar in essentie is de HDD handiger, althans dat vind ik (dat het uiteraard veel meer geld kost is een tweede verhaal).

Bijdrager
    KarelWillem

Volgens mij kan je naar een Apple TV 1 ook gewoon AirPlayen?

Dus fijn houden dat ding. En gewoon eens zien wanneer er een nieuwe Apple TV komt.

Bijdrager
    Buzz

En ga er maar van uit dat die verkoper net zo weinig weet als jij (en wij), en gewoon aan het speculeren was of de bedenksels van anderen doorvertelde. Inside information is er over dit onderwerp niet, buiten een zeer klein kringetje in Cupertino.

Bijdrager
    smalle50

Idd met atv1 kan je ook airplayen:-) toch met jb erop…

Bijdrager
    Maverick9898

Ja, goed met JB, maar standaard niet;).

Bijdrager
    bjorngra

Ik denk dat de ATV 3 in de nieuwe Apple TV’s zit ingebakken met veel meer functionaliteiten.

Bijdrager
    Maverick9898

Hoe kan een apparaat nou in zichzelf gebakken zijn? En met meer functionaliteiten, lijkt mij ook, anders kunnen ze het net zo goed laten als het is.

Bijdrager
    bjorngra

Je weet heus wel wat ik bedoel!

Edit: nu ik het weer lees is het idd niet echt duidelijk.

Bijdrager
    Maverick9898

Niet echt, anders had ik het niet gezegd:P.

Bijdrager
    bjorngra

Dat in de TV’s die Apple volgens de geruchten aan het ontwikkelen is een soort Apple Tv ingebouwd zal zijn. Het internetgebeuren dat momenteel in de tv’s zit is niet echt gebruiksvriendelijk. Denk dat Apple hier weer een nieuwe standaard voor aan het ontwikkelen is.

Bijdrager
    Maverick9898

Ah je bedoelt daadwerkelijk een televisiescherm;). Ja ik vraag het me af…. ik zou daar het voordeel niet van inzien. Apple maakt zelf geen schermen en het kastje naast je TV is niet bepaald een enorme afleiding, zeker niet als je bedenkt dat ie zo klein is.
    Maar goed we’ll see;).

Bijdrager
    Anonymous

ik heb zonet gebeld naar apple. en ik heb wat vragen gesteld over de apple tv3 en ik heb vernomen dad ze niet zo veel wisten daar over. dus heb ik ook naar de apple us gebeld en daar heb ik vernomen dat de nieuwe apple tv. pas op 6april in de winkels zal liggen. ben benieuwd:)

Geblokkeerd
    HereIsTom

Volgens de Mycom winkel zal de Apple TV 3 op dezelfde tijd geleverd worden als de iPad 3 en dat is dus in Nederland op 23 maart. Apple zelf doet altijd duister over leveringstijden, dus logisch dat ze aan de telefoon zogenaamd niks konden melden!
    Overigens hadden ze hier in de Mycom winkel nog genoeg Apple TV 2’s liggen voor €89,-

Bijdrager
    Longfaye

Bij de MediaMarkt hebben ze ook apple tv2 voor die prijs in overvloed.

Moderator
    Rivanov

Apple TV 3 ziet er super uit op 55″.:)

[IMG]http://f.cl.ly/items/0V2u2O3Q0e383540073m/539909174.jpg[/IMG]

[IMG]http://f.cl.ly/items/2i2Q3N1d3f2k431k0r27/IMG_1363.JPG[/IMG]

Bijdrager
    Maverick9898

De nieuwe interface vind ik niet enorm geslaagd. Maar dat is wellicht persoonlijk;).

Geblokkeerd
    HereIsTom
    Longfaye op 13 maart 2012

Bij de MediaMarkt hebben ze ook apple tv2 voor die prijs in overvloed.

Maar bij de MediaMarkt hebben ze een slechte service en geen 3 jaar garantie zoals bij Mycom:wink:

Overigens kun je de nieuwe Apple TV nu ook bij Mycom bestellen;

http://www.mycom.nl/Productgroep/Media-Speler/25859 :thumbsup:

Bijdrager
    JohnnyDeBelg

Apple tv is met de baseball league en wsj heel gericht op Amerika. Ze moeten hem echt wat updaten voor de Benelux.

Bijdrager
    Maverick9898

Ja en ook voor Zuid-Sudan zeker:P? Denk niet dat ze speciaal software gaan maken voor de Lage Landen, hoor;).

Het is echter, denk ik, wel een kleine stap richting een Apple TV App Store. Het lijken namelijk net ‘apps’.

Bijdrager
    Michaeldw

Heb het nieuwe album van Bruce Springsteen met itumes LP aangeschaft. Hoe kan ik deze nu bekijken op de Apple tv 3? Ik krijg dat icoontje van iTunes lp niet te zien bij het album.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.