10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Apple TV , 2e eigenaar

Ik heb van een vriend zn Apple TV II overgenomen , heb alles opnieuw ingesteld, fabrieks instellingen en laatste updates gedaan maar hij blijft als ik naat Itunes op mn Imac wil onder thuisdeling het I.D van mn vriend zien .

Hoe te handelen om alles op mijn naam te krijgen ?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Op de AppleTV uitloggen en inloggen met jouw iTunes account zou voldoende moeten zijn.

Bijdrager
    ramrod

Ik sta op mn Apple tv ingelogd met mn eigen account , heb op mn IMac thuisdeling op mijn naam staan , alles opnieuw opgestart maar als ik naar thuisdeling op mn ATV ga komt toch steeds de naam van mn vriend naar voren bij thuisdeling op mn ATV.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dat is vreemd. Misschien dat er een update klaar staat waarmee je alles ongedaan kan maken? Of een nieuwe installatie via iTunes?

Bijdrager
    ramrod

> Misschien dat er een update klaar staat waarmee je alles ongedaan kan maken?

Hoe bedoel je dat , heb gisteren ATV gereset naar fabrieksinstellingen en ook de laatste nieuwe SF er op gezet .

> Of een nieuwe installatie via iTunes?
    En hoe doe ik dat eventueel ?

Bijdrager
    Dr. Maddox

> Hoe bedoel je dat , heb gisteren ATV gereset naar fabrieksinstellingen en ook de laatste nieuwe SF er op gezet .

Precies wat je al hebt gedaan. Geen oplossing dus.

> En hoe doe ik dat eventueel ?

Met een micro USB kabel kan je de AppleTV aansluiten op je Mac en benaderen via iTunes. Ik ken alleen maar de Jailbreaks maar volgens mij staan er genoeg tutorials op internet met bijbehorende firmware. Aan de andere kant, dat zou wellicht hetzelfde effect kunnen hebben als een update.

Voor de rest zal iemand ander mij moeten aanvullen. Ik heb wel twee AppleTV’s 3G en heb er tot nu toe weinig aan gesleuteld. Met name omdat voor de derde generatie nog geen Jailbreak beschikbaar is.

Bijdrager
    ramrod

Toch gelukt , resetten en updaten van ATV was niet genoeg , het thuisdeel gedeelte binnen ATV moest apart worden gereset .

Is er misschien een mogelijkheid om met ATV Uitzending gemist te bekijken op je tv ?

Bijdrager
    KarelWillem

Met een jailbreak van de Apple TV: ja.

of

Met een iPod touch, iPhone, iPad via AirPlay naar de Apple TV: ja.

of

Met een Mac van zeer recent bouwjaar via AirPlay Mirroring naar de Apple TV: ja.

of

Met een wat oudere Mac via de app AirParrot naar de Apple TV: ja.

Bijdrager
    ramrod

Ik heb het idee dat het wel kan …… Thx

Bijdrager
    KarelWillem

:lol:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.