7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jimiejimie

Apple TV

Ik ga ziggo nemen en met mijn tv (Sony KDL-40NX720) kan je de CI+ kaart + de CAM module kan je dat in mijn tv stoppen, wat is het precies en ik wil graag apple tv nemen, maar hoe en wat.

alvast bedankt

Bijdrager
    iKweethetbeter

Nou gewoon zus en zo!

Simpel, nietwaar? Een kind kan de was doen!

Bijdrager
    k-the-ripper

AppleTV neem je niet , die moet je kopen.:)
    AppleTV heeft niets maar dan ook niets te maken met ziggo, Sony Tv’s of CI+ modules.

Ding sluit je gewoon aan op vrije HDMI poort op je TV.
    Google schijnt geld te kosten tegenwoordig want zoeken is iets wat men de laatste tijd liever niet meer doet vanwege het kostenaspect:)

Met andere woorden: ik wil je best helpen maar het is me onduidelijk wat je nu echt wilt weten.
    Levensgevaarlijk wat je nu doet: OMT is vergeven van de taalpuristen en je mag blij zijn dat je al niet naar de eeuwige ‘bitjeshemel’ afgeschoten bent.

Moderator
    Pete.Z

Ik zou proberen je vragen wat duidelijker te formuleren, hieruit kan niemand echt wijs worden denk ik.

Bijdrager
    KarelWillem

…met mijn tv kan je de CI+ kaart + de CAM module in de tv stoppen.
    Wat is het precies

Die kaart decodeert het Ziggo-signaal wat je binnen krijg.
    Zonder die kaart kun je niets kijken dus. Maar dat snapte je vast al.

…en ik wil graag apple tv nemen, maar hoe en wat…

Simpel gezegd het volgende:
    – Apple TV is iTunes afhankelijk. Kijken, huren, kopen van films en series via je Mac dus.
    – Apple TV is ook geschikt om content van je iPod touch, iPhone, iPad door te sturen.
    – Met een hele recente Mac kun je ook de content vanaf elk programma op je Mac naar de Apple TV sturen.

Bijdrager
    TRML

En let op: Met een Apple TV kan je dus NIET opnemen en ook GEEN kanalen kiezen, je kan enkel films of series of muziek en foto’s die je op je Mac hebt op je TV afspelen of gebruik maken van de internet plugins van Apple TV zoals b.v. Youtube.

Bijdrager
    Djmichel

Een AppleTV is alleen afhankelijk van je Apple ID, niet van je iTunes of van je Mac. Je kan prima een film huren via je AppleTV. Die word d.m.v een stream afgespeeld op je AppleTV. Je kan dus een AppleTV in huis hebben zonder maar ergens een Mac in de buurt te hebben.

Wanneer je een film wilt afspelen die je zelf gemaakt hebt of gedownload hebt dan heb je wel een Mac nodig met iTunes.

Je kan Youtube/Vimeo gebruiken. Trailers bekijken en films huren d.m.v je AppleTV met je AppleID.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.