9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    smartthing

apple tv

hallo,

mijn vraag is of het een noodzaak is om een icloud account te hebben om muziek van itunes af te spelen op een apple tv?
    alvast bedankt voor de reacties!

MVG, mark

PS. zou ik beter kunnen wachten met een apple tv want geruchten zeggen dat er een nieuwe apple tv word aangekondigd in maart, maar heeft die dan ook veel verschillen?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, de iCloud heeft niet persé wat te maken met het afspelen van muziek op je Apple TV.

– Je computer waar de muziek op staat, staat aan
    – Apple TV haalt de muziek van die computer

Wachten op een nieuwe Apple TV?

Heb je het idee dat de Apple TV nu iets mist, wat je wel graag zou willen hebben?
    – dan kan je wachten
    – dan kan je ook het risico lopen dat het er alsnog niet op zit

Heb je het idee dat de Apple TV nu niets mist, wat je wel graag zou willen hebben?
    – dan koop je er gerust één
    – welke verschillen een Apple TV 3 zal hebben t.o.v. een 2, weet vooralsnog niemand

Gratis weg te geven.

Bijdrager
    smartthing

maar is het wel zeker dat er een nieuwe apple tv komt? of is die kans heel groot/klein?

Bijdrager
    KarelWillem
    smartthing op 14 februari 2012

a: maar is het wel zeker dat er een nieuwe apple tv komt?
    B: of is die kans heel groot/klein?

a: nee

B: ja en nee, of nee en ja

Gratis weg te geven.

Bijdrager
    wannesschyvinck

Ik hoop en denk van wel. Ik zit er nochtans op te wachten want vertrek in april naar VS dus hoop in het terugkeren eentje mee te hebben.

Bijdrager
    MacKeessie

Er is nu niet goed aan te komen. Voorraden schijnen op te zijn. Verkoper van iCentre gaf aan dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de komst van een nieuwe versie van Apple TV

Bijdrager
    KarelWillem

Die zijn allemaal opgekocht door T-Mobile, die ze nu cadeau geeft bij een Internet-abbo.

Aan mij bijvoorbeeld…:wink:

Bijdrager
    wannesschyvinck

Die zijn allemaal opgekocht door T-Mobile, die ze nu cadeau geeft bij een Internet-abbo.
    Aan mij bijvoorbeeld…

is over heel de wereld zo:) alleen online bij apple kan je ze nog op voorraad verkrijgen.

en in iOS 5 was er ook sprake van een code die de apple tv 3 moest voorstellen dus er komt zeker een nieuwe naar mijn weten de vraag is alleen wanneer:)

Bijdrager
    KarelWillem
    wannesschyvinck op 14 februari 2012

…dus er komt zeker een nieuwe naar mijn weten de vraag is alleen wanneer…

Gut ja.

Die voorspelling durf ik bij vrijwel alles van Apple wel te doen.:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.