11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    fatboysmart

Apple TV 2 update

Krijg zojuist een melding op mijn Apple TV 2 dat er een update is… hij is nu aan het laden.

Bijdrager
    Nihilist
    Bijdrager
    KarelWillem

Een paar leuke verbeteringen.

Meer mogelijkheden in het on-screen toetsenbord, met onder meer laatst gebruikte invoer.
    Een versimpeling van het hoofdmenu, waarbij bijv.. de bioscoop-films ook onder Internet staan nu.
    En je kunt films en muziek selecteren vanaf de ‘coverflow’ in het hoofdmenu (of was dat al zo?).

Bijdrager
    Nihilist

Ja, dat selecteren kon idd al. Helaas nog steeds geen ondertitelingen hier.

Bijdrager
    MacAdder

Zou iemand met een Apple TV 2 kunnen bevestigen dat de nieuwe update ook toegang heeft gegeven tot de MLB app (live Amerikaans honkbal). Ik vermoed dat dit niet alleen onderdeel is van een Amerikaanse update, maar ik wil het even zeker weten voordat ik speciaal daarvoor een Apple TV 2 ga aanschaffen en het niet werkt:D
    Alvast dank!

Bijdrager
    Barabas2005

Inderdaad geen MLB als je de AppleTV aansluit in Nederland.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dank voor de tip!

Bijdrager
    MacAdder

Thanx Barabas. Dan laat ik de Apple TV voorlopig maar even links liggen. Tip voor de honkballiefhebbers met geld teveel (of een PS3 over): de MLB applicatie is wel te verkrijgen op de app store van de PS3. Werkt uitstekend!:-)

Bijdrager
    fatboysmart

Ik krijg gewoon alle MLB en NBA op mijn apple TV hoor… Je hebt voor sommige dingen wel een abbo nodig, maar het is niet geblokkeerd.

Bijdrager
    Oppie

Met een US account is ie er wel, idd…

Bijdrager
    fatboysmart

Ik gebruik inderdaad een US account.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.