1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Sylvester

apple TV 2 uitgerokken beeld

Vandaag is er iets raar gebeurd met onze Apple TV 2. Ik heb het niet zien gebeuren, dus ik weet niet wat er vooraf ging. Plots zag ik op de TV een beeld dat maar half zo breed is, mooi in het midden gecentreerd, maar met rode gloed links en rechts van het zichtbare beeld.
    Na een klik op de afstandsbediening was het beeld terug mooi en weer zo breed als voorheen, maar het beeld was nu vertikaal uitgerokken.
    Boven en onder valt er een stuk van het beeld weg.

Ik heb al andere bronnen aangesloten met HDMI, en die gaven allemaal perfect beeld. Ik heb onder andere een MacBook Pro met HDMI aangesloten en dat beeld was prima.
    Het ligt dus niet aan de TV en HDMI kabel.

Ik heb bij ‘herstel’ geprobeerd om ‘herstel alle instellingen’ te doen. Dat gaf geen resultaat.
    Ik heb ‘zet terug’ gedaan, maar dan krijg ik steeds de melding dat hij nu niet de nieuwste update kan downloaden.

Als ik hem reset (stroom uittrekken) , helpt het niet.
    Ik krijg al bij de opstart een ‘uitgerokken’ apple logo. Daarna verschijnt er even het draaiende wieltje dat ook uitgerokken is.

Ik heb een aTV flash jailbreak uitgevoerd. De ATV heeft altijd perfect gewerkt.
    Help! Kan iemand mij hierbij helpen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.