14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Malossi

Apple TV 2 probleem

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in bezit van een Apple TV 2 die ik in Duitsland heb gekocht. Ik heb een Amerikaans Itunes account. Als ik nu een film huur met dit account wil de Apple tv de gehuurde film niet afspelen. ik krijg het volgende te zien ‘Uw Apple TV is niet bevoegd om dit materiaal af te spelen’.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor de reacties:)

Bijdrager
    gowbert

maak eens een nieuwe account aan (een nederlandse) ..

Bijdrager
    Malossi

@ gowbert

Met mijn Nederlandse account werkt alles perfect. Ik wil graag films kijken vanuit de Amerikaanse iTunes store. Met het Amerikaanse account lukt het niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Je Apple TV staat in Nederland met een Nederland IP-adres.

Dat zal de reden zijn dat je niet bevoegd bent die films af te spelen.

Mocht dat wel, dan hadden we hier in Nederland ook al lang een Apple TV en films gehad.

Bijdrager
    Malossi

@ KarelWillem

Oke is dat het! balen:S En als ik via de mijn iMac een film koop in de Amerikaanse iTunes store kan ik het dan wel afspelen op de Apple TV?

Bijdrager
    Maced.2
    KarelWillem op 05 januari 2011

Je Apple TV staat in Nederland met een Nederland IP-adres.

Dat zal de reden zijn dat je niet bevoegd bent die films af te spelen.

Mocht dat wel, dan hadden we hier in Nederland ook al lang een Apple TV en films gehad.

nee hoor ,ik kijk en huur ook gewoon films met een itunes USA account.
    Maar waarom het bij mij wel werkt en bij Mallossi niet,heb ik geen oplossing voor .

Bijdrager
    KarelWillem

Dan heb ik niets gezegd, maar is het wel vreemd.

Bijdrager
    densing

Volgens mij moet je ook VPN strong hebben: zie itunescode.nl

Bijdrager
    Malossi

Heeft het misschien te maken omdat de Mac App Store morgen open gaat?

Bijdrager
    ralphm

Ik heb hier al een tijdje de nieuwe Apple TV staan en met een prepaid US account speelt alles hier prima af… heb niets extra’s hoeven instellen… Dus heb geen verklaring voor jouw probleem, het zou gewoon moeten werken.

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien een beetje flauw maar ben je wel ingelogd met die US account? De taal van je Apple TV is namelijk wel gewoon Nederlands. Dat is natuurlijk een instelling, maar bij de iTunes Store verandert de taal ook, dus misschien ligt het wel in die taalfunctie of w/e.

Bijdrager
    Nielsvr

De Apple TV heeft ook gewoon een instelling van welke Store je wilt gebruiken, dus naast het invoeren van je Amerikaanse account, ook instellen dat je de Amerikaanse Store wilt gebruiken. Nederlanders kunnen prima films huren via de Amerikaanse Store, daar is verder naast een account geen controle op.

Bijdrager
    Malossi

Hallo Allemaal!

Ik starte deze ochtend mijn Apple TV op, en heb het nogmaals geprobeerd, en alles werkt nu!

Bedankt voor jullie hulp er mag een slotje op:)!

[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: Helaas, voor opgeloste topics hanteren wij geen slotjes… Weet je misschien wat je gedaan hebt om het wel werkend te krijgen?

Bijdrager
    eelco0517

Ik heb ook een Amerikaanse appleID naast mijn NL account. Heb nog geen AppleTv. Ik wil graag de Amerikaanse NBA app gaan gebruiken die niet in NL beschikbaar is. Is dit wel zo als je je Amerikaanse account gebruikt?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.