8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Gigs

Apple TV 2 op zwart

Sinds m’n verhuizing doet m’n Apple TV2 niets meer.
    Ik zie op m’n tv alleen ‘buiten bereik’ staan. Een tijdje geleden zag ik nog wel een venster dat aangaf dat ik de software moest updaten maar toen had ik het juiste kabeltje niet. (Ik vond dat toen al vreemd want daarvoor kon ik gewoon altijd updaten via een update optie in ‘voorkeuren’ of ‘instellingen’ ofzoiets.
    Is er een mogelijkheid om met de afstandsbediening de ATV2 te resetten? Naar de fabrieksinstellingen?

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    KarelWillem

De eenvoudigste oplossing is i.d.d. hem gewoon even aan iTunes hangen (micro USB kabeltje kun je op elke straathoek voor een euro kopen).

https://support.apple.com/en-us/HT202118

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Gigs

OK, thnx. Ben onderweg zo’n kabeltje halen.

Bijdrager
    Gigs

OK. Ik heb een kabeltje gekocht, ‘m gekoppeld aan iTunes en krijg het programma om de fabrieksinstellingen te krijgen. Proces lijkt goed te gaan maar nog voordat ik de kabel uiteindelijk loskoppel begint het lampje op de ATV2 alweer snel te knipperen. (Gedurende het download- en installeerproces knipperde het lampje langzaam.) Het iTunes ATV-programma lijkt aan te geven dat alles goed is verlopen.
    Als ik de ATV2 aan de tv sluit krijg ik even de afbeelding te zien waarop aangeduid wordt dat ik de ATV2 aan iTunes moet koppelen.
    Doe ik dat dan krijg begint het hele proces weer van voren. (Ik heb de HDML-kabel aangesloten terwijl de tv aan was en later terwijl hij uit was.)
    Lieve Mona, wat moet ik doen?

Bijdrager
    KarelWillem

….Proces lijkt goed te gaan…

Lijkt? Hoe weet je dat hij er helemaal klaar mee is?
    Welke melding krijg je dan?

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Gigs

Ik krijg de melding dat de fabrieksinstellingen zijn hersteld, de software is geïnstalleerd en ik de micro-USB moet loskoppelen om verder te gaan.
    Maar zoals gezegd net voordat ik die melding krijg is het lampje even zwart en gaat vervolgens weer snel knipperen.
    Zou het geheugen beschadigd kunnen zijn?

Bijdrager
    Gigs

Eind van het proces is dat ik een button moet indrukken om verder te gaan en verdwijnt het ‘apparaat’ van het iTunes venster.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.