6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroenvanrutten

Apple TV 2 JB met ATV Flash, Plex weg na update

Beste OMT-leden,

Zojuist heb ik mijn Apple TV 2 de update gegeven met ATV Flash 1.1 en Seasonpass. Alles perfect verlopen volgens de standaard procedure. Maar nu staat bij het rijtje ‘manage extra’s’ geen Plex Client meer om te installeren. Iemand bekend met dit probleem? En hoe kan ik de Plex Client installeren?

Alvast bedankt.

:thumbsup:

Bijdrager
    youp.c

en ipv putty gewoon de terminal gebruiken, typ ‘ssh [email protected]<ip adres appletv>’ zonder de ” en het wachtwoord is alpine.
    het ip adres van je apple tv vind je op je apple tv bij Instellingen ? Algemeen ? Netwerk of bij Instellingen ? Algemeen ? Info.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Kan iemand mij de voordelen van Plex vertellen?
    Ik gebruik nu aTV Flash black met XBMC en Icefilms.

Bijdrager
    Sascha

Plex Nine bestaat, in tegenstelling tot de voorgaande versies, uit twee aparte ‘programma-delen’: de Plex Media Player en de Plex Media Server (of Plex Media Manager).

Wat deze scheiding van Player en Server zo interessant maakt is dat als je Plex op een andere computer in hetzelfde netwerk opstart, deze onmiddellijk exact dezelfde media-bibliotheek laat zien. Op die manier kan ik ook naar al mijn films en series kijken op mijn iMac of MacBook Pro, zonder dat ik daar ook media moet toevoegen (in tegenstelling tot XBMC)!

Bron: mijn eigen website.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Bedankt voor deze oplossing het is inmiddels gelukt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.