3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Brainalyser

Apple TV 2 i.c.m NAS

Ik vroeg mij af hoe de Apple tv eigenlijk omgaat met een NAS die in hetzelfde netwerk staat. Hoe benaderd de Apple tv deze, ik ben misschien van plan om een Apple tv te nemen maar vroeg mij af of deze wel de muziek(flac bestanden) vanaf mijn NAS(Synology) zou kunnen afspelen? En mocht dit inderdaad kunnen is deze muziek dan ook te bedienen met de control app van de iDevices, of wellicht via een andere app?

Ik had begrepen dat de Apple tv wel mkv’s kon afspelen doormiddel van de xbmc hack, er is mij verteld dat die dan ook 1080p bestanden kon afspelen maar dat deze dan worden verkleind naar 720p, klopt dit? Ik heb namelijk een groot aantal 1080p bestanden, en zou het erg jammer vinden als blijkt dat ik geen van deze af zou kunnen spelen omdat het formaat te groot is, dat het naar 720p word geconverteerd vind ik helemaal niet erg.

Bijdrager
    exilim

Hoi,

Je kunt idd 1080 afspelen echter dit id software matig. Hardware matig kan ie max 720 aan. Optie is te wachten tot de atv komt met 1080.

Gr. Bob

Bijdrager
    Lapdog

Gezien het feit dat de Ipad 2 inmiddels met de huidige A5 processor wel 1080p aan kan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat in het najaar de ATV ook wordt voorzien van deze processor. Maar ja blijft koffiedik kijken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.