11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroeno

Apple tv 2

Ik wil de aTV eigenlijk gewoon naast mn computer zetten om lekker te ” airplayen ”, zal ik het daarvoor doen?? Media streamen heeft eigenlijk weinig zin ( vanaf itunes ) omdat de computer ernaast staat en daar heb ik toch alles al op staan.

Bijdrager
    stavos

Wat versta jij onder “airplayen”, als je zelf al aangeeft dat media streamen geen zin heeft?

Bijdrager
    lekiam97

Ik denk dat het een beetje nutteloos is. Je hebt waarschijnlijk ook dezelfde content op je pc staan als op je iphone/ipad/ipod touch. Hiervoor kun je ook de remote app gebruiken, zo kun je je itunes bibliotheek op je computer bedienen vanaf je iDevice.

Het is hoogstens nuttig voor synchrone weergave..

Bijdrager
    stavos

Ah, onze nieuwste Apple TV 2 expert..:lol:
    Ook voor jou een vraag dan, in afwachting van de TS.. Waarom is synchrone weergave nuttig? Kijk jij op 2 verschillende schermen/schermpjes naar dezelfde content?

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, 1 scherm voor ieder oog, dan lijkt het net 3D.

Doe jij dat niet dan?:eek:

Bijdrager
    stavos

*ziet al voor zich hoe Maikel die 3D weergave vanavond nog gaat uitproberen..*:grin:

Bijdrager
    defores

aTV naast je computer? en waar staat je TV dan, want daar komt normaal gesproken de aTV te staan!
    Als je Computer als naast de TV staat dan gewoon kabeltje gebruiken.

En anders KOPEN … mooi apparaatje!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik wil de Apple TV 2 eigenlijk gewoon naast m’n computer zetten om lekker te ”Airplayen”…

Het lijkt er op dat je denkt dat je van je iOS devices naar je Mac kunt Airplayen op die manier.

Ik zie namelijk geen TV genoemd worden in je setup (ook geen iOS devices overigens).

In ieder geval is een Apple TV daarvoor niet bedoeld.
    Of anders gezegd; van je Apple TV kun je niet naar een Mac Airplayen.

Bijdrager
    lekiam97
    stavos op 27 februari 2012

Ah, onze nieuwste Apple TV 2 expert..:lol:

Ook voor jou een vraag dan, in afwachting van de TS.. Waarom is synchrone weergave nuttig? Kijk jij op 2 verschillende schermen/schermpjes naar dezelfde content?

Het scherm op de iPhone 4S is niet zo groot, en je tv is waarschijlijk veel groter. Als je bijvoorbeeld iets op je iPhone wil laten zien als er een paar familieleden zijn, is het een stuk handiger om met zijn allen op de tv te kijken i.p.v op het kleine schermpje van je iPhone…
    En het is gewoon veel cooler om games te spelen op je veel grotere tv!;)

Bijdrager
    Jeroeno

Helemaal gelijk:D

Bijdrager
    KarelWillem

Om maar weer even vaag te eindigen als je begonnen bent.:lol:

Want wat wil je nu precies? Dat is me nog steeds niet duidelijk.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.