4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Imagic

Apple TV 1st Gen Ventilator vervangen?

Beste mensen,

Mijn Apple TV (1e generatie, 160 Gb) maakt sinds een aantal maanden ontzettend veel lawaai, en wordt erg warm. Hij werkt wel zonder problemen echter het geluid stoort me enorm. Heb al het nodige op Google gezocht, heb al een handleiding gevonden om de fan zelf te vervangen. (dat het de fan is lijkt me meest waarschijnlijke, ik hoor de harde schijf, voor zover ik kan beoordelen geen ratelend of tikkend geluid maken)

Wat ik echter niet kan vinden is waar ik een losse ventilator kan kopen om deze zelf te vervangen. Zijn er hier mensen die weten waar ik dit in Nederland kan aanschaffen. En zijn er mensen die hier ervaring mee hebben (vervangen fan) en me kunnen vertellen of dit goed zelf te doen is?

Alvast vriendelijk bedankt!

Gr. Imagic

Bijdrager
    cardwizard

Hey , deze schijn je gewoon te kunnen verwijderen en daarna de Apple tv zonder fan gebruiken

uiteraard op eigen risico

Bijdrager
    Dr. Maddox

Hoe en wat je moet vervangen weet ik niet. Ik weet wel dat als je hier niet slaagt, het moeilijk zal worden een beter alternatief te vinden…

Aangezien Conrad (werkelijk) de meest achterlijke manier van url opbouw heeft, zou je via deze link even zelf moeten zoeken op ‘fan’.

Bijdrager
    youp.c

Vandaar dat ze ook bij elk artikel een knop hebben genaamd “Directe productlink”…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.