9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iHansD

apple tv 1 gen

Mijn apple TV heeft het begeven. Als hij warm wordt stopt hij ermee. Weggeweest voor reparatie maar dan zou er een nieuw moederbord inmoeten, dat is te duur.
    De hd wil ik gebruiken, maar eigenlijk ook niet uit de behuizing halen zodat ik deze via wifi kan blijven benaderen.
    Is dit mogelijk volgens jullie?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.
    Als de Apple TV er mee nokt als hij te warm is, wordt alles wat je maar nodig hebt voor WiFi ook plat gegooid.
    Dat gaat vrijwel zeker niet lukken dus.

Bijdrager
    macpro

Maak de kast van de Apple TV open en laat ‘m voortaan zo werken. Dan de warmte makkelijker weg en heb je er mogelijk langer plezier van.

Bijdrager
    Oldekamp

Laat een reflow doen van het moederbord? Vaak werkt dit wel met moederbord problemen!

Bijdrager
    macpro

Wat is een reflow?

Bijdrager
    KarelWillem

Je verwarmt het moederbord, zodat de verbindingen weer hersteld worden.

Althans; dat is het idee zo ongeveer.

Bijdrager
    ChrisMax

@iHansD, hoe oud is de Apple TV? En stond die altijd aan of standby? Als ik weg ben trek ik de stekker er gewoon uit, tenminste de switch op mijn stekkerblok:)

Bijdrager
    johvdbroek

ik schakel hem ook altijd uit als ik hem niet gebruik.
    Als je hem laat aanstaan verbruikt hij stroom en hij blijft erg warm bij langdurig gebruik.
    Dat moet slijtage veroorzaken dat kan niet anders.

Dus niet in gebruik uitschakelen door een stekkerdoos knop of schakeling.

Bijdrager
    Sascha

Ik laat hem altijd aan staan ! Ik sluimer hem niet eens… Misschien dat laatste toch maar eens doen nu ik er aan denk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.