14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    macOS

deleted

deleted

Bijdrager
    stavos

Toetsenbord al een keer verwijderd en opnieuw gepaird?

Bijdrager
    wouter57

Dit probleem is snel opgelost. Batterijen er even uit en weer er in en klaar is kees. Heb dit vaker meegemaakt toen ik er de iPad en of een andere iMac mee ging gebruiken. Hij onthoud maar een apparaat.

Bijdrager
    stavos

Als TS de batterijen heeft vervangen, is jouw oplossing toch ook (onbewust) al geprobeerd? En het probleem blijkt er nog te zijn..

Bijdrager
    Haike

Heb je hem favoriet gemaakt? Dat wil ook nog wel eens verbetering geven.

Bijdrager
    stavos

Heb je de mogelijkheid om een ander draadloos toetsenbord te proberen op je Mac en om je eigen toetsenbord te testen op een andere Mac? Kortom: in welk apparaat zit het probleem?

Bijdrager
    Haike

Weet je zeker dat de batterijen deugen die in je toetsenbord zitten? (zitten ze er niet verkeert om in) Probeer een paar andere waarvan je weet dat ze goed zijn, kijk of je toetsenbord dan wel gevonden wordt.

Maar als je mac vast loopt ligt het probleem misschien helemaal niet bij je toetsenbord… de vraag is dan waar dan wel…

Bijdrager
    Haike

Sorry ik lees ook niet goed, je meld in je openingspost al dat je de batterijen hebt vervangen.. je trackpad vind hij wel, je telefoon weer niet. Het principe is natuurlijk ook dat van zenden en ontvangen, ik weet niet hoe dat werkt bij een toetsenbord, maar blijkbaar wordt het signaal door je toetsenbord niet opgevangen, of gebeurd het uitzenden niet sterk genoeg,…

Maar als een trackpad toe kan met een zwakker signaal dan een toetsenbord zit misschien daar een probleem….

Bijdrager
    Haike

Ik weet niet in hoeverre bluetooth afhankelijk is van software, maar als dat het geval is zou ik een kijken wat er gebeurd als je schijfbevoegdheden laat draaien, of iet rigoureuzer, een herinstallatie van je OS

Bijdrager
    Lisali

Hoi allen,

Ik heb iMac boven staan in mijn werkkamer en pal eronder (beneden) een iPad met bluetooth toetsenbord. Werkt inderdaad prima zolang de iMac boven uit staat!
    Ik krijg het helaas niet voor elkaar om ‘vergeet de iMac’ te kiezen op de iPad. Dus iPad blijft verbinding zoeken met de iMac zolang hij aanstaat.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je het nu over het toetsenbord of over de iPad zelf? En indien het eerste: gebruik je hetzelfde toetsenbord dan voor zowel de iMac als de iPad? Want dat is vragen om problemen, zou ik denken …

Trouwens, moet je met jouw naam niet eerder zo’n toetsenbord hebben:

in plaats van eentje met Bluetooth?:)

Bijdrager
    koala

probeer het aan/uit knopje twee keer achter elkaar in te drukken, totdat je het lichtje aan en uit ziet gaan.

Bijdrager
    Jos

Ik heb hetzelfde gehad. Heb er nieuwe batt. in gedaan net als jij. Vervolgens de aan/uit knop laaaaang indrukken tot het groene lampje gaat knipperen. Ondertussen je bluetooth venster openen. Je bent je toetsenbord aan het resetten nu en er zal een venster op poppen met de vraag of je de cijfers die je ziet wilt intoetsen en op enter wilt drukken. Er wordt opnieuw verbinding gemaakt en you’re good to go!

Bijdrager
    Brombeer

Sommige batterijen zijn een halve millimeter korter dan Apple wil.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.