4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    optizien

Apple Time Capsule 2 TB

Ik ben van plan om een Time Capsule 2 TB aan te schaffen voor backups iMac, Macbooks en iphones ! en vooral
    voor streamen van films en muziek icm. Apple Tv4 gen. Heeft iemand ervaringen hiermee en kan mij nog dienen
    van handige tips?

Bijdrager
    Nicktwin

Ik heb zelf de volgende setup welke perfect werkt:

Macbook 13″
    Time Capsule 2 TB
    Apple TV 4 (newest)

Ik speel alle bestanden af via de app Infuse 4 op mijn Apple TV. Hiervoor hoeft je Mac/PC niet aan te staan aangezien de app Infuse all het werk doet en de bestanden streamed vanaf je Time Capsule.

Ideaal dus!

Bijdrager
    DosEquis

Ik zou zeggen… koop een Synology NAS, bijvoorbeeld DS216play. Heb je veel meer aan. Je kunt backuppen (met Time Machine ondersteuning), streamen, torrents binnenhalen, video converteren, etc etc etc. Zoveel meer dan een Time Capsule!

Bijdrager
    Beech

Werkt prima. Maar ik heb aan mijn Mac ook nog een paar externe harde schijven hangen voor de Carbon Copy Cloner backups van mijn Mac, de iTunes-bibliotheek en mijn iMovie-bibliotheek. De TC is voor TM. Maar TM is eigenlijk geen backup. Van belangrijke bestanden heb je toch wel backups nodig op twee verschillende externe harde schijven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.