7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    madcobra

Apple Thunderbolt display trekt accu macbook leeg

Hallo mede maclovers,

Ik ben in bezit van een macbookpro retina dsiplay en er hangt een apple thunderbolt display aan.

Nou is het zo dat het elke keer dat mijn macbook in slaapstand ga dan trekt de thunderbolt display mijn accuu leeg (macbook niet aangesloten op lichtnet). Dat gebeurd in niet eens 15 min de tijd. EN uiteraard zit mijn TB Display ook in stopcontact;)

Heeft iemand ervaring mee? Is er een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Groet,
    Mad

Bijdrager
    plonserd

Je sluit toch de Magsafe ook wel aan hoop ik?

Bijdrager
    madcobra

@plonseerd … nee, is dat niet schadelijk voor je accu? Want hij is immers constant aan het opladen.

Dat is mij geadviseerd.

Bijdrager
    plonserd

Er is een reden waarom er standaard een Magsafe aansluiting aan je Thunderboltdisplay zit he..
    Gewoon aansluiten, niets mis mee

Bijdrager

Ik heb mijn rMBP altijd aan mijn thunderbolt lader zitten. Dat is absoluut niet schadelijk voor de accu. Gewoon aansluiten die hap.

Bijdrager
    iep

Gewoon het advies van Apple volgen: https://www.apple.com/batteries/maximizing-performance/

Kijk ook eens wat je Mac doet als hij niet aan het Thunderbolt scherm zit.

Bijdrager
    TRML
    madcobra op 26 maart 2015

@plonseerd … nee, is dat niet schadelijk voor je accu? Want hij is immers constant aan het opladen.

Dat is mij geadviseerd.

Dat was vroeger wel zo, maar de accu’s van tegenwoordig hebben geen last meer van het geheugen effect, gewoon de lader aansluiten en gaan met die banaan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.