30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 586)
  • Q:
    Bijdrager
    Kabel
    Bijdrager
    KingAchille

Verplaatst naar de categorie waar het thuis hoort. Roddels!!

Bijdrager
    iMirk

Wow gaaf gemaakt!

Bijdrager
    bedhead

Geeuw:)

Bijdrager
    Dagaloni

Ben benieuwd waar apple écht mee komt..

Bijdrager
    bedhead

Met niets, die tablet bestaat niet, zal nooit bestaan ook trouwens. Tablets hebben nooit een markt gehad. Was en zeeeeer kortstondige hype, maar was even snel gaan liggen.

Bijdrager
    Kabel

We zullen het zien!!!!

Bijdrager
    Raymondjuh

tot apple er 1 launched. wil iedereen hem hebben :innocent:

Bijdrager
    bedhead
    ”Raymondjuh”

Om wat mee te doen?

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

leuk voor de kids, achterin op vakantie… :sealed:

Bijdrager
    bedhead
    ”Sullivan”

leuk voor de kids, achterin op vakantie… :sealed:

:P :D

Bijdrager
    remisc

leuke muismat ! 8)

Bijdrager
    bedhead
    ”remisc”

leuke muismat ! 8)

Ookal :). Het is duidelijk dat de basisfoto een iPhone was:)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dit zou een voltreffer zijn, mocht het zoiets worden:) Wel een slagje kleiner AUB!

Bijdrager
    bedhead

En toch wil ik horen wat je met dat ding zou kunnen doen? Ik heb indertijd een tablet gehad, was even snel verkocht dan ik het gekocht had. Grote miskoop en fret batterijen :). Dit lijkt me niet meer dan een gadget.

Bijdrager
    Dr. Maddox
    ”bedhead”

En toch wil ik horen wat je met dat ding zou kunnen doen?

Ok komt ie:

Mijn visie: Een “iReader” zal drie keer het formaat van een iPod Touch (naast elkaar) krijgen (iets groter dan het filofax formaat en stukken kleiner dan de huidige e-books). Ook de prijs zal drie keer een iPod Touch worden. De iReader kan je straks als “console monitor” gebruiken waardoor het als een soort touchpad toegepast kan worden. Een nieuwe OS is nodig om de mogelijkheden van het grotere scherm te benutten, waarmee ook de poorten open gaan voor een iMac met Touchscreen voor promotionele doeleinden. USB aansluiting en een iSight zullen er zeker opzitten. Een UMTS abonnement zal hiermee gecombineerd worden omdat de nadruk vooral zal liggen op mobiel internet. Mensen met een iPhone krijgen de mogelijkheid een dubbele sim aan te vragen en voor een meerprijs op hun huidige abonnement korting ontvangen op de aanschaf van de iReader.

Het zal straks een groter status symbool effect krijgen dan de iPhone. Zo zullen bijvoorbeeld DJ’s in de app store plugins kunnen downloaden voor de serieuzere mix programma’s, waarmee ze een harddisc kunnen bedienen via de display als muziek jukebox. Fotografen gebruiken hem als directe camera monitor op grotere studio camera’s. Thuis kan je hem dankzij de toevoeging van infrarood en radio frequentie bediening, gebruiken als multimedia afstandsbediening. Prachtige apps met icons van tv zenders en televisiegidsen zullen ook snel verschijnen. Daarbij kan je hem als display voor je audiosysteem gebruiken. De bediening zal per infrarood de mogelijkjheid geven om met de iReader als display, alle deurtjes van je stereokast gesloten te houden. Een extern infrarood oog dat via bluetooth te verbonden is zal dan ook een onmisbaar stukje hardware zijn dat gewenst is om hem optimaal te kunnen gebruiken. Coverflow zal schitteren in je woonkamer als digitale jukebox.

Veel merken zullen willen inhaken op de populariteit en creatieve toepassingen bedenken om de iReader als monitor te gebruiken. De appstore zal ook hier een rol gaan spelen en moet aangepast worden aan het grotere aanbod. iTunes en de Appstore zullen meer een geheel worden waardoor de iTunes store minder nadruk zal leggen op muziek. Ook zullen er veel accessoires te koop zijn die vooral de nadruk leggen op de presentatie van de iReader. Luxe leren cases en mooie standaards die hem een centrale plek op het bureau geven of op het dressoir naast de stereo.

De e-reader zoals wij hem nu kennen is achterhaald en te beperkt. Mensen willen zelf kunnen kiezen hoe ze hun hardware gebruiken en niet gebonden zijn aan een apparaat dat maar één enkele functie heeft. Apple zet het op de markt, en de lat zal vele malen hoger liggen dan op dit moment zoals we hebben gezien bij de iPhone.

Zo denk ik er over:D

Bijdrager
    bedhead

Ben totaal niet overtuigd, wel mooie tekst, maar dan nog zie ik het nut er niet van in :).

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
    ”bedhead”

Ben totaal niet overtuigd, wel mooie tekst, maar dan nog zie ik het nut er niet van in :).

Het ‘nut’ is dat er :apple: op staat, da’s voor de gadgetfreaks hier meestal al genoeg… :P
    Misschien iets voor kroegen? (waar nu vaak zo’n spuuglelijke Windows-jukebox staat)

Bijdrager
    McHank
    Bijdrager
    Cosmi
    ”Dr.

Mijn visie: Een “iReader” zal drie keer het formaat van een iPod Touch (naast elkaar) krijgen (iets groter dan het filofax formaat en stukken kleiner dan de huidige e-books)

Wat betreft het formaat dacht ik er precies zo over. Maar die naam ‘iReader’ is nogal beperkend. Volgens mij zal het apparaatje ook gericht zijn op games, internet, films, muziek, en video chat. Ik zie ‘iPad’ wel zitten.:D

Bijdrager
    me.com

Het is volgens mij hartstikke nep. Het is gewoon een oude MacBook Pro met daarop een filmpje dat gefaked is.
    Bij het filmpje dat hij het volume veranderd, kan je goed zien dat er papier bovenop het toetsenbord ligt en de MacBook Pro tekst afgedekt is door dat zwarte ding.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

nepperdepep maar wel gaaf

Bijdrager
    Calpa
    ”bedhead”
    ”Raymondjuh”

Om wat mee te doen?

Producten van Apple voldoen zelden in een behoefte; ze creëren er eentje.

Bijdrager
    Calpa
    ”McHank”

http://www.slashgear.com/apple-tablet-videos-purportedly-leak-prompt-arguments-1352158/

is dit echt, fake.. who knows?

Je ziet het LCD scherm ingedrukt worden als hij het de 1e keer aanraakt.. fake.

Bijdrager
    GodzillaPresley
    ”bedhead”

Het is moeilijk om het nut te beschrijven van een nog niet bestaand iets. Bijna even moeilijk als het proberen om je een nog niet bestaand product voor te stellen. Beide dingen zijn moeilijk, maar niet onmogelijk.

Een tablet anno nu kan wat mij betreft in ieder geval niet vergeleken worden met een tablet van een aantal jaar geleden. Waarom? Om drie redenen: verbindingen zijn sneller, touchscreen is gemeengoed (niet alleen op technisch vlak, maar ook de ervaring hoe men goede interfaces moet bouwen is er nu) en batterijduur is enorm verbeterd.

Een tablet van nu zou een laptop van nu kunnen vervangen: het risico van het kapotgaan van het mechanise voor in- en uitklappen verdwijnt omdat er geen toetsenbord meer nodig is. En dat geldt natuurlijk ook voor de functie van het toetsenbord zelf.
    Door het elimineren van het toetsenbord maak je de hardware niet alleen lichter, maar ook efficienter: Tijdens editwerk heb je nu bij een regulier toetsenbord maximaal drie (vier misschien?) toetsen tegelijk ingedrukt. Op dat moment zijn de overige tientallen toetsen van het toetsenbord volkomen overbodig maar toch aanwezig, inclusief de behuizing ervan. En dan heb ik het nog niet eens over de momenten dat ik mijn toetsenbord niet eens gebruik en toch nog steeds aanwezig is. Als je het toetsenbord kunt integreren in een touch screen interface op de plekken waar het nodig is en weg kunt laten waar hij overbodig is, maak je het geheel efficienter, compacter en lichter en dus meer portable.
    Hetzelfde verhaal gaat op voor de muis, de wacom tablet (beide eveneens overbodig door touch screen) en printer (vervangen door camera), draadmodem (draadloos modem) en andere randapparatuur.

Samengevat: als Apple (of wie dan ook) een laptop op de markt zou brengen met een touchscreen en dus zonder toetsenbord zou dat los van het enorme gadgetgehalte een gat in de markt zijn. Dat mag dan van mij best een tablet heten. Of een iTab:)

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

mooie visie

ik hoop echt dat het daar heen gaat en dat ze die iTab of macbook touch dan echt in de markt zetten als een volwaardig product en geen speledingetje.

dus meer een modbook dan een grote ipodtouch

Bijdrager
    fozzy

Lijkt wel erg op een Custom Made muismat…..

Maak een schermafdruk van je Mac, beetje Photoshoppen, en je hebt een nieuwe muismat…….

Bijdrager
    karel_appel
    ”bedhead”

Met niets, die tablet bestaat niet, zal nooit bestaan ook trouwens. Tablets hebben nooit een markt gehad. Was en zeeeeer kortstondige hype, maar was even snel gaan liggen.

wat een onzin, ik denk dat dit in een nieuwe aangepaste vorm zeer levensvatbaar is en zelfs een hype kan worden.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

de meest populaire tablet heeft menig westers aardbewoner in zijn broekzak

das de iphone

dus ik ben het met je eens dat het kans van bestaan heeft ook in een groter formaat. Mits Apple daar de software voor aan past en niet net als bij windows gewoon zegt draai er maar het volledig OS op dat je dan vervolgens alsnog met interface tweaks aan de praat kan houden.

Voordeel is nu dat Apple Apple is en zowel software als hardware in eigen hand heeft.
    Dus dat kunnen ze waar maken

Bijdrager
    Hailstorm

Prima universele afstandsbediening. Dat ding raak je niet zo snel kwijt.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 586)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.