30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    Jelle Ages

Apple t-shirt

Is er een nederlandse webwinkel die t-shirts verkoopt met bijv. als opdruk : “i’m a Mac” of met een Apple logo? Ik heb tot nu to alleen maar buitenlandse sites gezien die zulke shirts verkopen.
    Alvast bedankt.

Jelle

Bijdrager
    Pim89

Op site’s als spreadshirt kan je ze natuurlijk ook zelf maken, en verkopen. Verdien je er meteen zelf wat aan, aangezien het (volgens jou) een gat in de nederlandse markt is.

Bijdrager
    iLove

In de laatste OMT podcast had z’n medewerker ook een leuk T-Shirt aan met op de voorkant: “Get smart” en op de achterkant “Get a Mac”, vond ik wel grappig.

Inactief
    Anoniem

mijn vader werkt bij zo’n bedrijf
    ik kan ze voor je regelen
    wil je bedrukt of geborduurd?

pm maar

Bijdrager
    Jelle Ages

Ik heb nu spreadshirt gezien en ga daar een tshirt maken. Toch bedankt allen!

Bijdrager
    Sanjeev
    ”Pim89″

Op site’s als spreadshirt kan je ze natuurlijk ook zelf maken, en verkopen. Verdien je er meteen zelf wat aan, aangezien het (volgens jou) een gat in de nederlandse markt is.

Ik denk niet dat je winst mag maken met de logo/zinnen van een ander bedrijf.
    Op het logo van Apple zal vast © rusten

Bijdrager
    diotav

http://missingbite.com/ heeft werkelijk alles!

Bijdrager
    Rub3n
    ”Sanjeev”

Tja, logo’s en merknamen mag je inderdaad niet zo maar gebruiken.

Mac, Apple, MacOSX, is allemaal een merknaam.

Apple kun je nog over discussiëren je zegt gewoon dat je naar het engelse woord van Appel verwijst.

Bijdrager
    Dedstok

geek :$

Bijdrager
    Bor
    ”Rub3n”
    ”Sanjeev”

Tja, logo’s en merknamen mag je inderdaad niet zo maar gebruiken.

Mac, Apple, MacOSX, is allemaal een merknaam.

Apple kun je nog over discussiëren je zegt gewoon dat je naar het engelse woord van Appel verwijst.

Er staat in de voorwaarden van spreadsheet dat het niet mag:wink:

Bijdrager
    kayintveen

gaan we nog een foto krijgen van je spreadshirt?

Bijdrager
    jurgen.

Gewoon een willekeurige printshop binnenlopen met je logo,t-shirt bestellen en laten drukken zoals jij wilt.
    Al dat geneuzel van gasten die met principiele regels komen, niks van aantrekken omdat dat moraalridders
    zijn die op andere gebieden ook niet zo principieel zijn als het hun betreft.:evil:

Bijdrager
    MouseMighty

Ik heb destijds zelf 1 shirt laten maken met een Apple log erop en daaronder de tekst :Uncertified Apple Expert. Op de achterkant een tekst die betrekking had op de meeting destijds. Ik heb nu in mijn bezit een Apple shirt uit de Apple shop op het terrein van Apple. Dat is hetzelfde shirt dat mensen uit de retail etc hebben, gewoon zwart met in het midden op de voorkant een wit apple logo. Niets meer niets minder. Je kan beter naar je plaatselijke t shirtenboer gaan met je bestand dan naar een webshop want die kunnen gezeik krijgen. Het maakt hen niet uit wat je erop zet maar zij kunnen wel verantwoordelijk/aansprakelijk gesteld worden vandaar. Zolang je er geen handel van maakt zal er geen haan naar kraaien volgens mij hoor.

Bijdrager
    Bor

Shirtenboeren doen ook nog wel moeilijk hoor, ik heb een House-shirt geprobeerd te laten maken en dat weigeren ze omdat het schending is.

Bijdrager
    Jelle Ages

Maar mag iJelle bijv. wel?

Bijdrager
    BloomPod

Tuurlijk mag dat, tenzij iJelle een productnaam of dergelijke is natuurlijk niet. :innocent:

Bijdrager
    ChrisKerel

internetJelle:roll:

Bijdrager
    Jelle Ages

Ik heb dat vaker gehoord, maar wat had de eerste iPod met internet te maken?

Bijdrager
    koekiewous

Ik ken genoeg printshops die dit niet zullen doen.
    Heb zelf ook voor een Tshirt bedrukker gewerkt (Thinkahead)
    En wij deden dat toen echt alleen maar als je een brief van het desbetreffende bedrijf ondertekend door de hoofd marketing ofzo had of na telefonisch contact (beide werd gecontroleerd).

Je hangt gewoon als bedrijf als je hiermee naast de pot piest.
    Het is de schaden absoluut niet waard.

Bijdrager
    MouseMighty
    ”jellepelle1234″

Wat dacht van de iTunesMusicStore? Via internet muziek kopen die op je iPod kan? :wink:

Bijdrager
    Jakobbb
    ”jellepelle1234″

i —> internet
    Pod —> houder

i + Pod –> iPod = een houder van content afkomstig uit de iTunes Music Store tadaaa !

Bijdrager
    iNaffer
    ”koekiewous”

Ik ken genoeg printshops die dit niet zullen doen.
    Heb zelf ook voor een Tshirt bedrukker gewerkt (Thinkahead)
    En wij deden dat toen echt alleen maar als je een brief van het desbetreffende bedrijf ondertekend door de hoofd marketing ofzo had of na telefonisch contact (beide werd gecontroleerd).

Je hangt gewoon als bedrijf als je hiermee naast de pot piest.
    Het is de schaden absoluut niet waard.

Klopt ik heb het ook een keer geprobeerd…toen deden ze ook moeilijk. Toen ging ik een winkel verder en daar mocht het wel:P

Bijdrager
    el che vive
    ”Jakobbb”

i —> internet
    Pod —> houder

i + Pod –> iPod = een houder van content afkomstig uit de iTunes Music Store tadaaa !

Alleen kwam de iTunes Music Store een paar jaar na de introductie van de eerste iPod…

Volgens mij heeft Apple zelf heeft nooit een verklaring geven voor de ‘i’,
    zelf denk ik dat hij staat voor ‘I’ als in ‘ik’ in het engels.

Bijdrager
    Geert_iv

Die i komt niet van de iPod (pas sinds 2001), maar van de iMac ( ’98 ), kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=0BHPtoTctDY

Bijdrager
    el che vive

I know… Ik reageerde hierop:

”Jakobbb”
    ”jellepelle1234″

i —> internet
    Pod —> houder

Bijdrager
    koekiewous

Ik heb nog wel een zwikkie van die longsleeves liggen, wat geeft de gek er hier eigenlijk voor?

Bijdrager
    KarelWillem

Die werden met stapels tegelijk uitgedeeld op de Klokhuisdagen.

Ik slaap al jaren in die dingen. Heb er wel vijftien denk ik. :wink:

Bijdrager
    Toshirou

Gaat dit niet te ver, het is maar een computer fabrikant….. Ik zou al opkijken van Mensen met een Linux of Windows T-Shirt lopen -_-‘

Bijdrager
    ChrisKerel

ik had het fout

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.