19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    nk22

Apple Store the day after

Hay apple-eters,
    ik wil graag een iPad, maar is dat slim na de dag dat de iPhone 5, iPod nano 7 en ipod Touch zijn uitgebracht? Want ik wil niet in zo’n gigantische rij staan!

Bijdrager
    OomTom

nk22, als je de ipad voor zo min mogelijk geld wilt kijk dan bij de Media Markt. Daar zijn nu btw kortingen (16%).

Is er trouwens morgen (zaterdag) weer een nieuwe batch met iphones? of zijn er nog steeds kampeerders die er geen genoeg van kunnen krijgen

Bijdrager
    Hansi2124
    OomTom op 28 september 2012

Is er trouwens morgen (zaterdag) weer een nieuwe batch met iphones? of zijn er nog steeds kampeerders die er geen genoeg van kunnen krijgen
    Dat kan je beter in een relevant topic vragen…..
    Oh, wacht…..

Bijdrager
    Bizon

Mag de media markt van apple die korting wel geven?

Bijdrager
    Ouw

“Mag de media markt van apple die korting wel geven?”

Verticale prijsbinding is verboden in de EU. Als Apple daarvan beschuldigd zou worden kunnen ze altijd wijzen op Media Markt als excuus-Truus.

Bijdrager
    KarelWillem

Apple staat ‘zèlf’ in de Media Markt.

Dus ja, dat mogen ze…

Bijdrager
    nk22

Ik ga vandaag geen iPad maar iPod Nano 7de generatie halen die nu ook uitgekomen is

Bijdrager
    nk22

Apple staat ‘zèlf’ in de Media Markt.

Bedoel je dat er een iCentre in de MediaMarrekt staat?

Bijdrager
    justhan

Wanneer je toch nog voor de iPad zou willen gaan, dan hoef je daarvoor niet naar de MM te gaan, want volgens de actievoorwaarden is de iPad uitgesloten, evenals iPhones.

Bijdrager
    Rickje
    nk22 op 29 september 2012

Apple staat \’zèlf\’ in de Media Markt.

Bedoel je dat er een iCentre in de MediaMarrekt staat?
    iCentre is geen Apple

Bijdrager
    BasiX

Om nog even op de echte vraag in te gaan: Ten eerste is alleen de iPhone 5 gister verschenen. De door jou genoemde iPods zullen pas in oktober te koop zijn. En mocht je een iPad willen kopen dan had dat zelfs gisteren nog geen probleem geweest. Je hoeft namelijk niet in de rij te gaan staan als je een ander product komt kopen. Gewoon de winkel inlopen en een verkoper aanspreken. Geen rij, geen moeite. Succes!

Bijdrager
    nk22

:sad:

Bijdrager
    BasiX

Hoezo “:(“? Geen goed antwoord?

Bijdrager
    nk22

Dat wel maar:

De door jou genoemde iPods zullen pas in oktober te koop zijn.

Bijdrager
    BasiX

Wat maakt dat dan uit? Het gaat toch juist om een iPad?:p

Bijdrager
    nk22

Uh, nee één letter verschil

nk22 4 uur geleden #
    Ik ga vandaag geen iPad maar iPod Nano 7de generatie halen die nu ook uitgekomen is

Bijdrager
    BasiX

In je openingspost staat toch echt iPad, maargoed.

Moderator
    Poezenbeest

Ik zie ook staan dat hij een iPad gaat halen, maar iemand die zijn eigen vraag niet snapt, kan ik ook geen antwoord geven..

Bijdrager
    Stirf

TS was gisteren hier het forum aan het spammen met allerlei off topic antwoorden en vragen in bestaande draadjes. Op een gegeven moment wist hij/zij niet meer welke vraag waar was gesteld en zo krijg je onbegrijpelijke draadjes. Laten we het houden op jeugdige overmoed.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.