20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Ronvdh

Apple store New York…….Geweldig!

Ik ben vandaag naar de fantastische mooie apple shop in New York geweest. Alles was uit te proberen en te gebruiken van macbooks tot ipods. Ik zal binnenkort wat foto’s posten van het strakke glazen gebouw.

Edit: vanacht treedt er een DJ uit brooklyn op, want de winkel is 24/7 geopend.

Bijdrager
    trabant

Fijn voor je. Geniet van die stad en die winkel, maar je bent al zeker de derde die er hier een topic over opent.

Bijdrager
    Ronvdh

ohw sorry heb ik niet goed opgelet

Bijdrager
    karf

Ik ga in December een week naar New York.
    Ik ga dan zeker een paar dagen die store bezoeken:)

Bijdrager
    Maccerman
    ”karf”

een paar dagen nog wel:x

Bijdrager
    S.A.F

Vergeet je slaapzak niet!

Bijdrager
    PietjePuk

Ik ben al ontzettend lang op zoek naar enige (hi res) photos van die Cube. Wil je ze mss ook posten?

Zou ik erg apprecieren!

Bijdrager
    Ronvdh

zodra ik weer thuis ben (morgen) zal ik een foto van de cube posten.

Een paar dagen in de winkel is een beetje te veel van het goede, een aantal uren heb ik er wel doorgebracht

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik ben er ook geweest en het is ech heeeel groot en druk. Daar heb ik dan ook mijn iPod video gekocht. Toen ik daar was vroeg ik zo aan een Apple gast van wanneer ze open waren . Zegt hij : We are never closed. Echt lache. Maar ook wel handig die winkel kon ik ff mijn mail checken op vakantie.

Bijdrager
    Yaris
    ”PietjePuk”

Ik ben al ontzettend lang op zoek naar enige (hi res) photos van die Cube. Wil je ze mss ook posten?

http://www.apple.com/retail/fifthavenue/gallery/

Bijdrager
    S.A.F
    ”QuikCyborg”

Ik ben er ook geweest en het is ech heeeel groot en druk. Daar heb ik dan ook mijn iPod video gekocht. Toen ik daar was vroeg ik zo aan een Apple gast van wanneer ze open waren . Zegt hij : We are never closed. Echt lache. Maar ook wel handig die winkel kon ik ff mijn mail checken op vakantie.

Ja ongelofelijk. 24/7 open. Welke achterlijke idioot, ook al is het in New York, gaat er nou om pak hem beet 4:00 uur ’s nachts even naar de Apple Store?
    Oke, makkelijk is het zeker. Maar ik ben benieuwd hoe druk het daar nou is om 4 of 5 uur ’s nachts.

p.s.: Alhoewel ik het nut er ineens wel van inzie als je bijv. computerondersteuning nodig hebt en het overdag veel te druk is!

Bijdrager
    michi_rishi
    ”karf”

Goed zo! En er wel aan denken om de reputatie van ons Nederlanders hoog te houden he!

kijken kijken niet kopen!

Moderator
    unSOUND
    ”PietjePuk”

Ik ben al ontzettend lang op zoek naar enige (hi res) photos van die Cube.

Google doet wonderen:

http://unsound.kicks-ass.org/Plaatjes/thecube1.jpg

http://unsound.kicks-ass.org/Plaatjes/thecube2.jpg

http://unsound.kicks-ass.org/Plaatjes/thecube3.jpg

Bijdrager
    PietjePuk

Heel erg bedankt unSOUND.

&Yaris: die fotos op de Apple site zijn nu niet meteen hi-res te noemen hé:wink:

Inactief
    Anoniem
    ”S.A.F”

Welke achterlijke idioot, ook al is het in New York, gaat er nou om pak hem beet 4:00 uur ’s nachts even naar de Apple Store?
    Oke, makkelijk is het zeker. Maar ik ben benieuwd hoe druk het daar nou is om 4 of 5 uur ’s nachts.

Een vriend van me is er pas geweest. Zelfs na middernacht moet je nog in de rij staan voor de Genius Bar en het is er druk. Pas rond vier uur wordt het rustig… zei de hotdog-verkoper aan de overkant.

Bijdrager
    michi_rishi

Tja, Frank Sinatra zong het lang geleden al he?
    A city that doesn’t sleep.

Er leven in NY ongeveer evenveel mensen als in Nederland, maar dan in een kleiner gebied. Daar zitten genoeg nachtvlinders, nerds en zonderlingen tussen.

Bijdrager
    Yaris
    ”PietjePuk”

Yaris: die fotos op de Apple site zijn nu niet meteen hi-res te noemen hé:wink:

Nee, maar er staan wel twee leuke QuickTime VR filmpjes op.

Bijdrager
    forum romanum
    ”S.A.F”

24/7 open. Welke achterlijke idioot, ook al is het in New York, gaat er nou om pak hem beet 4:00 uur ’s nachts even naar de Apple Store?
    Oke, makkelijk is het zeker. Maar ik ben benieuwd hoe druk het daar nou is om 4 of 5 uur ’s nachts.!

New York zelf leeft gewoon 24 uur per dag. Wij waren er twee maanden geleden een week. En toen ik op zondagochtend een heel vreemd probleem had met mijn powerbook was ik maar wat blij dat ik twee blokken van de Applestore zat. Naar de geniusbar, en alles opgelost. De genius ook weer wat bijgeleerd want mijn probleem was hij ook nog niet eerder tegengekomen.

Bijdrager
    jan jansen
    Bijdrager
    jan jansen
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.