11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    rebbx

Apple store blijft defecte ibooks opsturen

Hallo

Vriendin van mijn broer heeft een maand geleden een ibook gekocht. Deze is netjes geleverd alleen had een pixel probleem. Zo zag je ineens een hele rij dode sub pixels, en deze verdwenen ook weer. Nu heeft ze heel netjes een nieuwe ontvangen alleen dit model had dode pixels, ook dit model is vervangen.
    Dit nieuwe model heeft de trackpad er scheef in zitten. Ook deze zal weer worden vervangen.
    Komt dit vaker voor? Het lijkt erop dat apple store rma’tjs opstuurd. Wel tof dat ze telkens nieuwe opsturen maar ze is er nu goed flauw van.
    Hebben meerdere mensen hier last van gehad?

Bijdrager
    rulus

’t zijn misschien de laatste :P

Bijdrager
    QriZ24

De vriendin van een vriend van me moet nu voor de 2e keer haar iBook terugsturen binnen enkele weken tijd.

Een typisch gevalletje rotte apple’s… het berust gewoon op toeval en erg veel pech.

Bijdrager
    rebbx

Ik heb dit ook tegen haar gezegd. Maar goed het blijft natuurlijk erg vervelend dat er na 3x een defect model wordt opgestuurd.

Bijdrager
    Zout

Ja ik heb eigenlijk nooit echt probelemen gehad met al mijn spul van apple. Powerbooks, iBooks, Powermacs, iPod…… dus ja. Lijkt mij gevalletje pech. Kan idd zijn dat ze RMA’s opsturen. Misschien hebben ze haast geen G4 iBooks meer:P

Bijdrager
    jonnie

Had vorige week een 23 cinema display opgehaald met 12 dode pixels. Omgeruild voor een nieuwe en nu heeft deze ook een defect. Kan ik morgen weer terug:cry:

Hoop ook dat het gewoon pech is. 3x is scheepsrecht. We zullen zien…

Bijdrager
    sypie

Wees blij dat je met dooie pixels terug mag komen. Er zijn ook firma’s bij die dat absoluut niet doen, daar moet je echt in de winkel de doos open trekken en op je strepen staan dat je het beeld mag bekijken…

Bijdrager
    byrolf

niet terug mogen komen?
    dat lijkt me onzin, mede omdat een product geleverd moet worden in de staat waarvan het gezegd wordt te zijn… ofwel… als je een product koopt dat niet beantwoord aan de opgegeven kwaliteit moet het terug, graag of niet. ‘Rechtswinkel’ helpt graag.
    Tenzij de handelaar niet helemaal kosjer is natuurlijk…

Bijdrager
    beammeup

Alleen bij dode pixels werkt dat dus niet zo,.. vraag maar bij de rechtswinkel!

Bijdrager
    a la Mac

Misschien stuurt Apple de kapotte iBooks steeds terug, omdat ze op zijn… De bestelling van 1,2 miljoen Intel-iBooks is gelukkig al geplaatst:)

Bijdrager
    KR1275
    ”beammeup”

Alleen bij dode pixels werkt dat dus niet zo,.. vraag maar bij de rechtswinkel!

Er wordt een bepaalde tolerantie gehanteerd van een paar dode pixels (ik dacht maximaal 3). Omdat dat nou eenmaal een verschijnsel is dat bij LCD-schermen kan voorkomen, is afgesproken dat binnen deze tolerantiegrens geen garantie geldt en dat de gebruiker dat moet accepteren. Elk bedrijf is natuurlijk vrij om betere service te verlenen, maar dat hoeft dus niet. Vaak staat er iets over in de gebruiksaanwijzing.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.