7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Geblokkeerd
    Nummer 25

Apple Store Antwerpen Osterriethuis

Dag allemaal! Ik been een maandje geleden naar Antwerpen gegaan om eens te kijken hoe het met de bouw van de Antwerpse Apple Store ging. Tot mijn grote verbazing hing op alle panelen (die normaal gewoon wit of zwart zijn) gigantische reclame van de Galaxy S7. Wat denken jullie hiervan? Groetjes Helena

Geblokkeerd
    Nummer 25

Waarom reageert niemand?

Bijdrager
    Zakske

Omdat er op dit moment enkel een renovatie van het pand plaatsvindt, over de komst van een Apple Store staat nog helemaal niets vast.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Zakske.

Geblokkeerd
    Nummer 25

@zakske er bevinden zich vacatures die overeenstemmen met die van de Brusselse Apple Store in die tijd, alleen is het enkel vereist Nederlands te spreken i.p.v. Nederlands én Frans. Het staat praktisch gezien vast dat de volgende in Antwerpen komt en binnen Antwerpen is het Osterriethuis veruit het waarschijnlijkst als locatie voor de nieuwe Apple Store. Komen zal ie!

Bijdrager
    KarelWillem

Osterriethhuis

Bijdrager
    Shmoo

Waar blijft die Store in Maastricht?

Hoe zit dat eigelijk met resellertjes die in de buurt zitten, hebben die nog een beetje kans om te overleven als er een officiële Apple Store in de buurt komt dat natuurlijk van de deurklink tot aan de kassa emotie is.

Geblokkeerd
    Nummer 25

Inderdaad @karelwillem, ik wist dat er ergens een tweede dubbele medeklinker zat, als ik Osterriethuis schrijf geeft de autocorrect vreemd genoeg aan dat het Osterrietthuis hoort te zijn en wanneer ik dit da verander staat het nog steeds rood onderlijnd en zegt ie dat het Osteriethuis moet zijn. Maar bij Osterriethhuis geeft ie dan weer Osterriethuis ter verbetering, zo blijf je bezig:p erg bedankt! Groetjes Helena xoxox

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.