5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    brandrob

Apple Store Amsterdam: 30 april open?

Hoi mede OMT-ers,

Gefeliciteerd met ‘onze’ nieuwe koning!
    Ik heb even een kort vraagje, en hoop daar hier op tijd antwoord op te kunnen krijgen;)
    Weet iemand van jullie toevallig of de Apple Store in Amsterdam vandaag geopend is? Mijn MacBook ligt daar en vandaag zou me wel heel goed uitkomen om ‘m ff op te gaan halen, maar ’t is wel 2 uur reizen voor mij dus ik ga er niet zomaar op de gok heen..

Alvast bedankt voor degene met het juiste antwoord!:-D

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb 2 vragen. Heb je nu echt niks beters te doen -juist vandaag- dan 2 uur in de trein te zitten voor een apple store om je macbook op te halen?
    En is er nu echt geen snellere methode of betere methode om erachter te komen dan op een forum?
    ow dan toch nog een 3de.
    4 uur posten, denk je dat je op tijd bent voor half 6 ?
    nog ander dingetje, lijk je niet de moeite waard om,als je toch naar amsterdam gaat,om gewoon dik te feesten tussen alle koninginnefeestvierders?
    (tip, leg je laptoppie in kluis van trein station, als apple store open was ;))

Bijdrager
    1984
    brandrob op 30 april 2013

Mijn MacBook ligt daar en vandaag zou me wel heel goed uitkomen om ‘m ff op te gaan halen, maar ’t is wel 2 uur reizen voor mij dus ik ga er niet zomaar op de gok heen..

Ja het is vandaag lekker rustig in Amsterdam ……..

Bijdrager
    nicj56

Hij is open speciaal voor de koning……. Lekker rustig is het ook daar.

Natuurlijk is/was hij dicht

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Weet iemand van jullie toevallig of de Apple Store in Amsterdam vandaag geopend is? Mijn MacBook ligt daar en vandaag zou me wel heel goed uitkomen om ‘m ff op te gaan halen

Wel een MacBook en geen telefoon??? ik zou een andere volgorde kiezen, scheelt bijvoorbeeld 2 uur in de trein…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.