25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    den elias

Apple steelt …

Bijdrager
    Nickf

Neh vind het niet echt…
    Het is gewoon typisch het design wat apple heeft, heel erg vergelijkbaar met de ipod touch en de iPhone.
    Dus je kan bijna beter zeggen dat Nokia het na-aapt :3

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik ga niemand verdedigen verdedigen of beschuldigen van plagiaat, maar is de 6e generatie iPod nano niet uitgekomen in 2010 en de eerste Lumia in 2011?

Bijdrager
    den elias

Ja, iPod Nano: 1/9/2010
    Nokia Lumia : 26/10/2011

Dus ….

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dus ….
    Nokia steelt.

Bijdrager
    den elias

Neen, want eerst was er de Ipod Nano dan de Lumia ( Nano, vierkantig, Lumia rechthoekig)

Dus Apple heeft het design gestolen van de Lumia of niet …

Bijdrager
    1984

Apple steelt …

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@den elias

Apple heeft het gedesigned, Nokia heeft het (uitgerekt) overgenomen, en Apple heeft hun eigen ontwerp ook uitgerekt (Apple is eerder aan het design hiervan begonnen dan Nokia aan het design van de Lumia…).

Bijdrager
    1984
    den op 15 september 2012

Neen, want eerst was er de Ipod Nano dan de Lumia ( Nano, vierkantig, Lumia rechthoekig)

Dus Apple heeft het design gestolen van de Lumia of niet …

Duidelijker…?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Jep.
    Apple is verder gegaan op hun eigen design. (Iets groter etc.) Nokia heeft in de tussentijd het eerste ontwerp ook overgenomen en uitgerekt.

@TS Had je laatst niet eenzelfde topic, maar dan over dat Nokia steelt van Apple?
    EDIT// Excuus, dat was niet jij!

Good artists copy, great artists steal.

Bijdrager
    sanderrr

Bedrijven kopiëren van elkaar.

Bijdrager
    1984

gereserveerd

Bijdrager
    1984
    JeroenJK op 15 september 2012

Good artists copy, great artists steal.

http://www.youtube.com/watch?v=CW0DUg63lqU

Bijdrager
    computer space

Conclusie: de iPod nano is een DROL van een DING, terwijl die Lumia 920, doet u er maar eentje!

Bijdrager
    poing

Uiteindelijk hebben ze alles afgekeken van Startrek;)

Bijdrager
    1984

Ja ik wacht nog steeds op een dergelijke zakcomputer (Phone?)

om me van A naar B te verplaatsen……..maar zal nog even geduld moeten hebben

Bijdrager
    @Mathijss95

Wie weet vinden ze de transporter nog uit, ook al denk ik dat het leger dan even wat patenten koopt. Hahaha

Het verbaast me dan dat Paramount (van Star Trek) nog geen patentenzaak is begonnen. Als Apple en Star Trek fan zie ik veel overeenkomsten hahaha.

Ik vind de lumia niet meteen met de nano te vergelijken. Lijkt er wel een beetje op maar niet heel veel meer als de nano 6e generatie.

Bijdrager
    mslik

Nou als ik eerlijk ben lijken ze wel wat op elkaar. Maar als je het gekleurde randje wegdenkt op de iPod dan is het gewoon een Touch vind ik. Door het randje lijkt het inderdaad wat op een Lumia.

Maar ach. Ask me if I care:)

Michiel

Bijdrager
    MBPuser

OMG, lekker boeiend topic ook dit zeg gaaap :thumbsdown: lekker belangrijk ook vooral

Bijdrager
    csteelooper

@MBPuser: Kennelijk heeft het je meer geboeid dan je zelf weet, anders zou je niet reageren…!

On Topic: Die Lumia ziet er heel anders uit dan de Nano; zeker als je álle aspecten van de designs meeneemt in die overweging. Dus in feite steelt hier niemand. Alleen hebben beide partijen elkaar beïnvloed…

Bijdrager
    MBPuser

Lees nog een keer goed wat ik gepost heb of koop een nieuwe bril voordat je probeert intelligent te doen.

Bijdrager
    SanderTreur

Gestolen of niet, het is een lelijk ding.

Bijdrager
    appievanr

Denk dat wij niet weten dat in het geheim de iPod Nano door Nokia wordt geproduceerd. En aan de ronde apps te zien draait de iPod Nano op Symbian.:lol:

Bijdrager
    Soulshaker

Een paar prototype iphone , nog voor dat de eerste iphone uitkwam

Die lijkt ook sterk op de Lumia…

http://www.cultofmac.com/181339/this-is-what-the-original-iphone-4-prototype-looked-like-way-back-in-2006/

Bijdrager
    Gaffel

Just saying…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.