30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 72)
  • Q:
    Bijdrager
    eroplos

Apple "Special" event op 1 september

Net bekent gemaakt: Apple zal een special event houden op 1 september, rara wat gaan ze onthullen..

bron

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Yes!
    Waar ik op hoop:

1. iPod Chat (Soort van grote Shuffle/kleine Nano met aanraak scherm
    2. iPod nano met groter scherm (aanraakscherm), App Store.
    3. iPod Classic met Multi Touch Click Wheel
    4. iPad 2.0
    5. iPod touch met groter scherm (geen boven rand), iPhone 4 style, camera, FaceTime (FT)
    6. misschien iLife
    7. iTV/?TV
    Bijdrager
    wmaat

of toch gewoon de iTV. Mits goede content beschikbaar kan dat voor 99 dollar / euro een megahit gaan worden. Zelfs als je via dat ding je TC kan benaderen en film, muziek en foto kan streamen naar TV, zoals nu al kan, zal het voor deze prijs een verkoophit worden!

Bijdrager
    Lexis

Gezien er een gitaar op de uitnodiging staat ga ik ervan uit dat iLife 11 wordt geintroduceerd en ik hoop op een fris en vernieuwend iWeb.

Bijdrager
    kosters.mathijs

Ik hoop op ILife 11, alleen een beetje lullig, kheb mijn macbook net 2 dagen geleden gekocht, als ik iets langer had gewacht had ik de nieuwe iLife gratis gehad:P

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Meestal kan je iLife nog gratis krijgen ookal heb je de Mac al gekocht. Je hebt meestal een termijn van 1 tot 2 maanden geloof ik.

Bijdrager
    KarelWillem

You wish. Meestal is dat een dag of acht, of iets in die buurt.

Bijdrager
    Afroman

Ik laat me lekker verassen. Ik heb toch niks nodig.

Bijdrager
    eroplos

Ik ben zelf wel erg benieuwd naar wat ze met de iPod shuffle gaan doen..
    Ik denk dat de iPod nano verder niet veel veranderingen gaat doorstaan, behalve dan 720p video (wellicht nu wel met foto optie) en mis met een kleine bewerkingsapp..
    iPod touch wordt precies de iPhone 4 min bellen, maar met 64GB optie..
    iPod classis.. zou me niets verbazen als die er helemaal uit gaat en de iPod touch een (nog) grotere capaciteit gaat krijgen..
    iTV launch voor de US, denk dat ze gaan richten op content daarmee (TV/Movie rentals) en daarom verder nog geen internationale launch gaan doen (misschien wel in de UK, Canada, Frankrijk en Duitsland..), vanwege contracten.

Iets waar ik verder op hoop is dat alle iPods WiFi krijgen en daarmee draadloos kunnen syncen met iTunes en muziek af kunnen spelen uit de cloud..

We zullen het allemaal wel zien volgende week..

Bijdrager
    Synapse88

Ik hoop op draadloos synchroniseren van iTunes met iPod touch. Al is de kans waarschijnlijk klein.

Bijdrager
    Cube

Leuk! Ben benieuwd wat er allemaal komt. Alleen blijf ik het jammer vinden dat er telkens gesproken word over een iTV, iPods, iLife, maar wat ik echt mis is de interactie tussen Mac en de iPhone, iPods, iPads rn iTV’s.

Bijdrager
    Synapse88

dat noemt men iTunes …

Bijdrager
    Cube

Dat wat ik bedoel heet: “verder kijken dan je neus lang is” en dus verder kijken dan alleen maar iTunes. Ik heb het over interactie met Safari en Google Maps. Zoek je wat op het internet (adres/telefoonnr, routebeschrijving) met je Mac, zorgt je Mac ervoor dat dit rechtstreeks word gesynct met je iPhone/iPad etc. De update van iCal op de Mac zodat deze gelijkwaardig is aan me.com en iPad.

Bijdrager
    Knurfty

1. Eerst praatjes en plaatjes over verkoopcijfers.

2. Introductie nieuwe iLife. (gezien de uitnodiging)

3. Nieuwe iPod’s.

4. Nieuwe Nike+iPod/iPad (Nike+iOS = een Apple Sensor Community?).
    (voor toepassingen als: http://runkeeper.com/ , http://www.fitnio.com/ )

5. Nieuwe/Update iTunes met iTV en nieuw filmverhuur.

6. Als OMT: Aankondiging Mac OS 10.7.

Update Nike+ omdat:

1. Apple Introduces us to the Smart Bike

2. Apple Takes a Giant Leap in Biometrics with Heart Sensors

3. Hollands glorie in de nieuwe iPhone (NFC)

4. Via de twitter van http://www.pedalbrain.com: (werkt met ANT+)

Down At Apple’s Request – Apple has notified us of an issue. We’re in the process of resolving this and fully…

De mensen van PedalBrain werken momenteel voor team Radio Shack en Sky.
    Google wilde dacht ik ook met een eigen team komen, wil Apple misschien Google in het wiel gaan fietsen? Of het idee vast laten leggen en er niks meer mee doen…:slant:

Hier nog een presentatie over PedalBrain:

Bijdrager
    Dagaloni

Wat ik hoop is iLife ’11 met vernieuwd iWeb en dat de iPods qua muziek kwaliteit flink opgekrikt worden. Vroeger was Apple redelijk goed met de iPods maar nu zijn ze naar de bredere doelgroep overgegaan. Echt wat interessants zit er niet echt tussen voor de gevorderden/semi- of professionelen. Ik hoop dat de iPod classic echt voor die doelgroep wordt gemaakt. Uitbreiding naar 160GB, betere kwaliteit versterker, video uitgang om films mee te nemen en op tv/scherm aan te sluiten. Kan er trouwens wat verbeterd worden aan de jackphone ingang, zoja dan hoop dat ik dat ze dat gaan doen.;)

Verder denk ik dat de iPod shuffle nike + ondersteuning krijgt en/of stappenteller aangezien die veel gebruikt wordt tijdens het sporten. Misschien 6 of 8Gb. Wat leuk zou zijn maar wat ik dus echt niet zie gebeuren is dat de special edition van liquid metal wordt gemaakt.

iPod Nano wordt nu hopelijk wel eens echt nano (eigen raar de de shuffle geen nano heet, maar dat even ter zijde). Weg met dat clickwheel en groter scherm. Ongeveer rond de 2.5″ – 3″ touchscherm. Misschien HD filmen maar zie ik niet zo snel gebeuren. Gewoon zelfde opslag, 8Gb en 16Gb. En nog steeds alle leuke kleurtjes.

iPod touch krijgt een retina scherm, gyro, camera aan de voorzijde en achterzijde. HD filmen, nog steeds maximaal 64Gb. Ander design ik denk nu gewoon een plat kaartje zegmaar, zonder die bolling over al even dik. Verder denk ik dat de iPod touch iets nieuws krijgt zoals nike + ondersteuning tijdens het fietsen of wat anders, iets wat de iPhone en iPad niet hebben. Wat weet ik niet precies.

Ik heb eigenlijk niet zoveel verwachtingen van iTunes 10. Ik hoop op uitbreiding iTunes store in Europa. Meer eigenlijk niet. Ik laat me verrassen.

iTV denk ik dat die juist niet komt maar pas als het server park af is. Of er moet een aankondiging net zoals bij een nieuw product.

En dat was ’t dan.

Moderator
    Mac Daddy

Wat lief van ze. Speciaal op mijn verjaardag.

Zullen wel de nieuwe iPods worden en misschien een echte oplossing voor de iPhone 4.

Bijdrager
    Dagaloni

Haha:razz:

Bijdrager
    MouseMighty

PB G5 FTW!!!!

Bijdrager
    iMacDonalds

Wat lief van ze. Speciaal op mijn verjaardag.

Op mijn vejaardag werd iOS aagekondigd en begon het wwdc:razz:

Bijdrager

Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord over iOs 4 op de iPad. Ik hoop dat die beschikbaar is vanaf woensdag. Vooral het gebrek aan multitasken en folders vindt ik een groot gemis. Waarom zou het eigenlijk zo lang duren? Zou het soms heel anders worden tov de iPhone? Zo kan ik mij multitasken wel op een manier voorstellen vergelijkbaar met de tabbladen op safari.

Bijdrager
    Willem92

Ik vermoed dat Knurfty een heel aardig eind in de buurt komt.
    We’ll see it woensdag!:)

Bijdrager
    Synapse88

En toch wil ik draadloze synchronisatie van iPod Touch en iPhone met iTunes … How hard can it be?

Bijdrager
    R-Flow

Hopelijk nieuwe iLife en iWork. Ben ook erg benieuwd wat er met de iPod classic gaat gebeuren…

Bijdrager
    i93Jeffrey

ik denk dat Apple niet zomaar de iPod classic heel erg gaat veranderen met Camera enzo.
    WiFi misschien wel op alle iPods, maar lijkt me nogal onzinnig op een iPod classic aangezien deze genoeg opslag heeft!

De iPod classic blijft wel en ook zoals die is.
    Maar denk wel dat straks de iPod classic nog de enigste iPod zal zijn met Clickwheel.

Bijdrager
    eroplos

Ik denk dat Knurfty ook wel heel erg in de buurt gaat komen, alleen denk ik wel dat ze geen Mac OS X 10.7 gaan aankondigen. Ik denk dat ze dit gaan bewaren of voor een speciaal event, of voor WWDC ’11..
    En ik weet ook niet of ze die Nike+ nu al gaan introduceren, ik denk dat we daar nog even op moeten wachten. En de laatste geruchten over de iTV launch zijn best wel conflicterend, dus ik zet er maar mijn geld niet op in.. Ik denk dat het allemaal niet heel erg spectaculair gaat worden..

Bijdrager
    Dagaloni
    R-Flow op 29 augustus 2010

Hopelijk nieuwe iLife en iWork.

Dat hoop ik ook zo!

Bijdrager
    MouseMighty

Er is 1 overeenkomst tussen iLife en het onderwerp van het event. Garageband. iWork heeft, in principe geen zak met iPods en muziek te maken. Waarom zou Apple een nw iWork presenteren tijdens een muziek/iPod event?

Bijdrager
    R-Flow
    MouseMighty op 30 augustus 2010

Er is 1 overeenkomst tussen iLife en het onderwerp van het event. Garageband. iWork heeft, in principe geen zak met iPods en muziek te maken. Waarom zou Apple een nw iWork presenteren tijdens een muziek/iPod event?

Omdat nieuwe iWork en iLife versies tot nu toe iedere keer tegelijk aangekondigd werden…

Bijdrager
    kosters.mathijs
    Dagaloni op 30 augustus 2010
    R-Flow op 29 augustus 2010

Hopelijk nieuwe iLife en iWork.

Dat hoop ik ook zo!

Ik ook! wil iWork kopen maar wacht op een nieuwere versie

Bijdrager
    Dagaloni
    R-Flow op 30 augustus 2010
    MouseMighty op 30 augustus 2010

Omdat nieuwe iWork en iLife versies tot nu toe iedere keer tegelijk aangekondigd werden…

Hahaaah!:razz: Maar MouseMighty bedoelt dat iLife niet gepresenteerd zal worden op een muziekevent. Dus als iLife niet komt komt iWork ook niet, zegt hij. Maar we hopen natuurlijk dat iLife wel komt + iWork!:)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 72)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.