8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TiTaaaThijs

Apple & Sony-Ericsson P900

Ik heb sinds vandaag de Sony-Ericsson P900.
    Nu wil ik hem laten synchroniseren. Maar dat lukt voor geen meter. Ik zie hem zelfs op mijn apple niet.

Wie kan nij helpen aan een stapppenplan?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    reneo

ik heb er ook 1tje gehad en die syncte prima via bluetooth. waarschijnlijk probeer jij het met die meegeleverde usb kabel, maar dat kan je vergeten… het is pas bij een paar types later dat sony-ericsson hun telefoons wat logischer in elkaar zet…

Bijdrager
    Jordgubb

Kijk eens op deze site:

http://mobile.feisar.com/index.html

Bijdrager
    Nihilist

Bij Tiger werkt het bij mij perfect, onder Panther moest ik wat trucjes uithalen.

En inderdaad; via de kabel lukt het niet, via iSync gaat het zoals gezegd perfect.

Bijdrager
    TiTaaaThijs

Oke……..
    Ik heb alleen geen bluethooth op mijn Imac :cry:
    Ga er even een oplossing voor zoeken.

Zal het met deze werken?

http://www.mailamac.nl/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=BLUET&sid=575ebefc5e2a03f508bbdfef1f6d3949

En kun je dan je agenda en contactpersonen sinchroniseren?

Bijdrager
    reneo

contact personen neemtie prima over, agenda ook, maar let wel even op dattie alle verschillende agenda’s overzet naar 1tje…
    en nog een tip: geef je P900 geen vliegles zoals ik heb gedaan… duur grapje om het scherm te laten repareren!

Bijdrager
    TiTaaaThijs
    ”reneo”

contact personen neemtie prima over, agenda ook, maar let wel even op dattie alle verschillende agenda’s overzet naar 1tje…
    en nog een tip: geef je P900 geen vliegles zoals ik heb gedaan… duur grapje om het scherm te laten repareren!

Oke dus werk en prive enzo wordt samengevoegd naar 1?

Bijdrager
    TiTaaaThijs

Heb de bluethooth usb stick. Werkt perfect!!

Bedankt weer!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.