7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    eight

Apple service tijdens vakantie

Nee, geen vraag, geen opmerking maar gewoon eens een verhaal over de geweldige service van apple in de US.

In september zijn wij naar Florida op vakantie geweest, een rondreis met de auto. Uiteraard mijn MBP mee genomen om oa. de mail in de gaten te houden en de fotokaarten leeg te halen tijdens de vakantie. Bij aankomst in het hotel mijn MBP open geklapt en aangezet maar alles wat er gebeurde was niets…… je hoorde hem wel ‘werken’ maar het scherm bleef zwart, geen boing oid niets.

We zaten in Miami, dus de volgende ochtend navraag gedaan waar het dicht bij zijnde apple centre zat. Daar aangekomen bij de MegaStore (alles is daar natuurlijk Mega) werd ik op een wachtlijst gezet en vervolgens wachten tot ik aan de beurt was. Een klein half uur werd mijn naam omgeroepen.. jawel..

MBP op de balie, verhaal uitgelegd, serienummer wordt gecheckt in de computer en er komt een externe HD bij. Hij deed het inderdaad niet.. dus hij moest open geschroefd worden achter een gesloten deur. Na zo’n 10 minuten komt ze naar buiten met een glimlach en mijn MBP :mrgreen:

Gerepareerd. Er was 1 RAMmetje los geschoten uit zijn sleuf. Die hebben ze weer keurig op zijn plekje gezet en ze wenste ons een prettige vakantie. Ik kon haar wel zoenen!

Dit soort praktijken gebeuren niet in NL. Goed als ik thuis was geweest had ik hem zelf open gemaakt om te kijken wat er aan de hand was. Maar op vakantie neem ik niet standaard mijn tools mee :wink: . Maar vindt het zelf echt een super service!

Bijdrager
    Esquare
    ”eight”

(alles is daar natuurlijk Mega)

Ja, vooral de staatsschuld. :evil:

Bijdrager
    macjk

Mooi verhaal doe mij ook maar een vriendelijk vrouw achter de Nederlandse service balies.( wat een chagrijnige mensen staan daar achter).

Bijdrager
    Sunneh

“Ze” .. grappig hoor je niet vaak in NL .. Maar zo te horen een MEGA goede service =)

Bijdrager
    Neptunus

Oh ik heb anders met MacMe in Groningen dezelfde ervaring met een in Amerika gekochte MacBook waar de Dashboardtoets was afgebroken. Binnen 10 minuten gerepareerd.:)

Bijdrager
    TRML

Bij ons op de reparatie afdeling werkt ook een “Ze” uit de USA, ze heeft gewerkt in de 5th Avenue store van Apple en nu dan bij ons, ze is ook erg vriendelijk maar praat (voorlopig) nog alleen engels :D [size=8:0968a778fa]ICTeam in ‘st Oedenrode[/size:0968a778fa]

Bijdrager
    Neptunus

Nou daar moet ik dan maar eens langs.:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.