9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    SMac

Apple service

Vermelding waard.

Van mijn iPhone 5 van december 2012 stopte enkele weken terug de camera met functioneren.

Helaas (?) had ik de (meer dan 1 jaar oude) iPhone online gekocht via de app van Apple, dus ik kon bij de winkel waar ik mijn computers vandaan heb niet terecht. Zij verwezen mij door naar de Apple Store (Haarlem of Amsterdam). Beide winkels zijn niet bij mij om de hoek, uurtje rijden, vandaar niet echt handig.

Afgelopen zaterdag zonder afspraak (oh moest dat dan?) de store in Haarlem binnengelopen. De medewerker die mij (erg correct) te woord stond ging zijn best doen om me er tussendoor te krijgen; binnen 3 minuten zat ik aan tafel met een Genius. 1 minuut later kreeg ik de melding: ik pak even een nieuwe voor u. Goedemiddag.

Prima service :-).

Bijdrager
    tarun

Mooi. Ook een keer goed nieuws.

Bijdrager
    Niels

Dit is eerder regel dan uitzondering, de verhalen over slechte service zijn juist uitzondering:)

Geblokkeerd
    Bento
    NielsDam op 24 februari 2014

Dit is eerder regel dan uitzondering, de verhalen over slechte service zijn juist uitzondering:)

Als je tenminste appelcare hebt aangeschaft……

Bijdrager
    SMac

Ook het vermelden waard: ik heb geen Apple Care…

Geblokkeerd
    Bento
    SMac op 24 februari 2014

Ook het vermelden waard: ik heb geen Apple Care…

Dan heb je erg veel geluk gehad.
    Net als ik vannacht, maar dat is een compleet ander verhaal.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, maak ons maar nieuwsgierig!:)

Bijdrager
    MelvinCornelissen

@bento, hoezo heb je dan geluk? Van iedere consumer law claim die ik heb ingediend bij Apple is 95% naar wens opgelost… Al die apparaten waren dus 1 jaar of ouder.

Bijdrager
    SMac

Het leek er inderdaad op dat apple sowieso het nederlands consumentenrecht naleeft, dus een defect verhelpen in het tweede jaar na aanschaf. Had ook geen bon ofzo (weet niet of je die ook krijgt maar zal wel ooit gemaild zijn).
    Volgens de Genius kon de camera niet vervangen worden en doorvoor als oplossing nieuw toestel; kwam op mij over als standaard procedure.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.