3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

apple remote werkt slecht…

Beste Macosx’ers

Mijn apple remote doet het vaak niet, het ligt niet aan de batterij want die heb ik al vervangen en er zit nog genoeg spanning op.

Als ik de batterij zon 30 keer vervang (zelfde batterij erin en eruit) doet de remote het soms.

Opnieuw opstarten werkt niet?

Wat is het probleem ?

Bijdrager
    Neowave
    ”edward007″

Beste Macosx’ers

Mijn apple remote doet het vaak niet, het ligt niet aan de batterij want die heb ik al vervangen en er zit nog genoeg spanning op.

Als ik de batterij zon 30 keer vervang (zelfde batterij erin en eruit) doet de remote het soms.

Opnieuw opstarten werkt niet?

Wat is het probleem ?

Misschien issie kaduk. Zou gewoon naar een Apple Center/Mac House/Mac Store/Apple Store (etc.) gaan met het probleem, grote kans dat je een nieuwe krijgt.

Bijdrager
    Aardbeihoofd

Is er misschien een andere afstandsbediening in het spel? Laatst dacht ik ook dat onze afstandsbediening het niet deed van de gloednieuwe TV. Wat bleek: er lag een boekje op een andere afstandsbediening en dat boekje drukte continu een knop in van deze tweede afstandsbediening. Gevolg: als ik wou zappen “dan deed die het niet” Blijkbaar zorgde het ingedrukte andere bakje voor de infrarood ‘vervuiling’.

Edit: dit is mijn 100ste Post:-)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.