30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Q:
    Bijdrager
    figini

Apple Remote Desktop 3 !!!

We are excited to announce an all new version of Apple Remote Desktop. Apple Remote Desktop 3 is the third generation release of Apple’s award-winning, desktop management software.

Building on Mac OS X version 10.4 “Tiger” innovations such as Spotlight, Dashboard and Automator, Apple Remote Desktop 3 is a Universal application optimized to take advantage of the power of Intel-based Macs with more than 50 new features that deliver improvements in software distribution, asset management and remote assistance.

For more information check out the press release here:

http://www.apple.com/pr/library/2006/apr/11ard.html

As well as the new website:

http://www.apple.com/remotedesktop

We hope you enjoy using this new version!

The Apple Remote Desktop Team

Bijdrager
    awwexl

Ik had wat spectaculairders verwacht moet ik zeggen!

Bijdrager
    benj1989

kan je daarmee ook alle windows xp computers (zoals windows xp home) controleren?

Bijdrager
    Esquare
    ”awwexl”

Zoals? :?

Bijdrager
    HSL

jeeej! remote drag and drop

Bijdrager
    ParadoX

Klinkt zeker goed. Dit zal vast wel weer mooi werken. Misschien zelfs wel met openspringende mappen alsof je op je eigen desktop zit!

Koel, ik ben benieuwd :finderoud:

Bijdrager
    mvdbent

als tie maar niet zo stroperig is als ARD 2.

Bijdrager
    profclimber

hopelijk is hij inderdaad wat sneller, een stuk sneller dan ARD 2.2

Inactief
    Anoniem
    ”Esquare”
    ”awwexl”

Controle over alle Macs van de gebruikers van dit forum:wink:

Bijdrager
    TijhofGraphics

Ik lzag laatst ergens bij Hardcore Roddels een duscussie of Apple meer over zou gaan op Zwarte producten of juist de Zwart of Wit keuze-producten. En niet meer alleen Wit dus…

Dat bliijktz ook maar weer als je de websites vergelijkt.
    In de engelstalige website staat Remote Desktop 3 al WEL en in de Nederlanse nog NIET.
    Dus een mooi moement om dit nu te vergelijken.
    De verpakking is zwart gebleven maar de website:
    De Nederlandse Apple Site -> Remote Desktop(nu nog versie 2) :
    http://www.apple.com/nl/remotedesktop/

De Normale(Engelse) Apple Site -> Remote Desktop(versie 3) :
    http://www.apple.com/remotedesktop/

Bijdrager
    foobar

waar heb je het over :S?

Bijdrager
    Xserve

de kleur van de site
    witte stijl vind je op http://www.apple.com/benl/remotedesktop/

vind wit beter

Bijdrager
    Esquare
    ”koen”
    ”Esquare”
    ”awwexl”

Controle over alle Macs van de gebruikers van dit forum:wink:

Dat zou inderdaad een spectaculaire optie zijn… Ik vind hem nu al onmisbaar, eigenlijk. :lol:

Bijdrager
    DEform

Kheb’m!
    Zeer leuk, slepen is weer very apple-like.
    Remote spotlight is heerlijk en de widget is wel grappig

Bijdrager
    iDeef

Ik krijg geen verbinding van m’n G5 naar mijn MacBook en omgekeerd.
    Remote Desktop ziet ze wel, maar als ik wil username en password invoer (die zeker weten juist zijn) dan geeft ie ‘verify failed’ aan! Ik heb een nieuwe account aangemaakt op beide computers (zoals in de tutorials beschreven).

Iemand een idee?

Bijdrager
    iDeef

Laat maar…
    Ik moest gewoon herstarten :)

Bijdrager
    Lexis

kepm ook!

Bijdrager
    Obi-wan Kenobi

Als ik een andere mac ben aan’t controleren, krijg ik om de haverklap “connection lost to “iMac” Trying to reconnect”. Ligt dat aan de configuratie, of waaraan anders?

Alvast bedankt voor de eventuele hulp,

Obi-wan Kenobi

Bijdrager
    Peentje

Ik probeer met mijn powerbook het netwerk te beheren bij ons, (allemaal windhoos pc’s) 1tje 2000 en 1 met xp (home) nu had ik gelezen dat het alleen met xp pro werkte, maar dat ging over versie 2.0.
    hij vind nu echter de pc’s wel maar kan niet connecten.
    ik heb op deze update gewacht, ik was al zo lang aan het zoeken naar een goed programma om ons netwerkje te beheren.

nu ben ik bij mijn vriendin, ik heb ze met het apple virus besmet en ze gebruikt nu al 2 weken met veel plezier een mac mini.
    en nu probeer ik op mijn powerbook te komen, maar ik weet echt niet hoe dit moet, Op mijn powerbook staat remote desktop aangevinkt, en hij staat aan, ik heb het ip adres, (van router) een wachtwoord ingesteld, en gewoon een screenshot gemaakt van de status van mijn router, die ik dus ook hier heb.

de manual is er ook niet echt duidelijk in.

Bijdrager
    foobar

heb je inde voorkeuren van de over te nemen mac wel ingsteld WIE hem mag overnemen

en op windows XP PRO moet je ook eerst aanzetten dat en ook wie em mag overnemen… werkt allemaal heel simpel…:P

Bijdrager
    Peentje

ok dat is een goeie maar waar kan je dat instellen dan? in remote desktop?

en waar in windows xp pro?

Bijdrager
    iDeef

Is het mogelijk om een computer te activeren als die in sluimer staat?

Bijdrager
    foobar

yep…

het is het makkelijkst als je ff rechtsklikt op die balk bovenin met knoppen en dan ff ‘pas aan’ kiest

Bijdrager
    iDeef

Jammer dat het alleen op het locale netwerk kan.
    Het zou relaxed zijn als ik op school zou zitten en dan kon inloggen op mn G5 thuis.

Helaas, verder een hele relaxte app!

Bijdrager
    Rene20

Mogguh,

Kan dit progje een zogenaamde terminal connectie (laten wij zeggen vergelijkbaar met de terminal services van M$) maken waarbij je remote kan plakken en knippen? Connectie moet dan gemaakt worden vanaf een MacBook Pro naar een winhoos terminal server.

Thanks

Bijdrager
    Peentje

Ik zit nu met 2 apples op een netwerk en ik heb ook alle instellingen goed, maar als ik wil connecten vraagt hij om een username en password (ik heb alleen password ingesteld op de andere computer) ik kon niet eens kiezen voor username, hoe moet ik dat voor elkaar krijgen dan, wat is de username?

Bijdrager
    foobar
    ”Peentje”

Ik zit nu met 2 apples op een netwerk en ik heb ook alle instellingen goed, maar als ik wil connecten vraagt hij om een username en password (ik heb alleen password ingesteld op de andere computer) ik kon niet eens kiezen voor username, hoe moet ik dat voor elkaar krijgen dan, wat is de username?

jij hebt VNC aangeklikt met een wachtwoord, maar je moet een account selecteren als account die m mag overenemn

Bijdrager
    Peentje

problem solved

Bijdrager
    gigafooly

Werkt wel oke! Interface is weer beetje opgefrist…

Bijdrager
    RuudBerg

Hoi,
    Ik gebruikte chicken of the vnc en daarna timbuktu pro, beide zo traag als je weet wel, ik ben nu benieuwd naar die remote desktop 3, werkt dat sneller dan bovengenoemde app’s?
    Vroeguh met extern bureaublad gewerkt op windows machines maar dat werkte als een zonnetje.
    Of is OSXvnc misschien een optie want met timbuktu en chicken of the vnc is eigenlijk niet fatsoenlijk mee te werken.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    thijsvanzwam

apple remote desktop

hallo,

ik krijg het maar niet voor elkaar, remote desktop onder tiger.
    het werkte altijd prima onder panther maar na een schone installatie van tiger wil remote desktop niet werken.
    na de installatie van remote desktop start hij op, dan moet ik het nummer invoeren en daarna sluit het programma af.
    na de update start het zelfs helemaal niet meer op, ik snap er niks van, iemand die mij hier mee kan helpen, ik heb al gekeken of er iets over stond wat mij kan helpen maar ik kon even niets vinden.

alvast bedankt!!

Bijdrager
    HSL

er is een update,.. dus even je software update draaien..

:)

Bijdrager
    thijsvanzwam

dat heb ik gedaan, en vervolgens werkt het helemaal niet meer, voor de update start het programma nog wel op maar sluit meteen af zodra het opgestart is en na de update start het niet eens meer op!!

Bijdrager
    MacThijn

na de updat doet ie het weer flex…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.