13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

Apple Remote Desktop

kom er nu pas achter dat Apple Remote Desktop in je systeemvoorkeuren geactiveerd kan worden. Wil ik al een tijdje zodat ik het chatten van de kinderen ‘met anderen’ kan ‘beoordelen’.
    Toch gek dat je lang niet alles weet wat kan met OSX!

Bijdrager
    Klaas Geert

En hoe meer je denkt te weten, hoe minder je eigenlijk weet (of zoiets) toch? :wink: :D

I.i.g. een ‘leuk’ programma dat Remote desktop!

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Klaas

En hoe meer je denkt te weten, hoe minder je eigenlijk weet (of zoiets) toch? :wink: :D

I.i.g. een ‘leuk’ programma dat Remote desktop!

daar hebben we dan weer databases voor, toch?

Bijdrager
    Indomarco

Wij gebruiken al geruime tijd ARD om leerlingen te monitoren, op afstand te helpen etc. Geweldige software. (Vinken we wel uit dat zij zien dat we meekijken).

Maarre…weet iemand of het ook mogelijk is om over het internet een Mac over nemen met ARD? Voor systeembeheerdoeleinden.

Bijdrager
    Ali B

Het is mogelijk over internet maar het is me nog niet gelukt om het aan de praat te krijgen.. maar het is mogelijk

Bijdrager
    jeroenimo

Als mijn pa dat bij mij deed ! nou dan wist ik het wel.. hmmm
    all about privacy!

Moderator
    Strifer

inderdaad… privacy hier is behoorlijk in het geding.. maar ja… met al die gestoorden op het internet is het ook wel weer logisch aan de andere kant…..

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”jeroenimo”

Als mijn pa dat bij mij deed ! nou dan wist ik het wel.. hmmm
    all about privacy!

eea afhankelijk van de leeftijd, voorkomen is echter nog steeds beter dan genezen!

Bijdrager
    Pasav

ja het kan via internet, ik gebruik het via een VPN tunnel om mijn werk netwerk in de gaten te houden …. zit mar 25 KM tussen ..:)

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Pasav”

ja het kan via internet, ik gebruik het via een VPN tunnel om mijn werk netwerk in de gaten te houden …. zit mar 25 KM tussen ..:)

herb je daar een specifiek progje voor nodig?

Bijdrager
    Pasav
    ”mike”
    ”Pasav”

herb je daar een specifiek progje voor nodig?

Doe het via twee vigor Routers … op mijn werk een 2300 en thuis een 2600x ..

werkt goed …

Bijdrager
    Sage

En met ARD 2 belooft het allemaal nog eens stukken beter te worden en ook samen te werken met andere protocollen zodat je niet alleen maar ARD nodig hebt. Op http://www.thinksecret.com staat een mooie opsomming van nieuwtjes van ARD 2. :lol:

Bijdrager
    MacX

Ik snap de vraag niet zo goed, ARD is bedoeld om via een netwerk (dus ook internet) systeembeheer te doen en controle te hebben over een computer op afstand. Het antwoord is dus ja, en het kan al jaren.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.