9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MCEddy

Apple Remote bij de iBook

Bij mijn macmini werd een frontrow afstandbediening geleverd, deze is ideaal voor presentaties en frontrow natuurlijk. Ik kan deze afstandbediening echter beter mijn iBook G4 gebruiken is het mogelijk om deze met mijnn iBook G4 te verbinden (ik heb een bluetooth dongle).

Bijdrager
    kontheur

De remote werkt niet met bluetooth maar namelijk via infrarood.
    Je zou dus een infrarood ontvanger moeten hebben, maar ik vermoed dat die niet bestaat hiervoor…
    Ik zal eens zoeken…

EDIT: HIER staat een IR ontvanger (32 euro) en (gratis) software

Bijdrager
    MCEddy

weet iemand toevallig ook een wat kleinere/ goedkopere receiver

Bijdrager
    ATT

Nog mooier: Heb je een mobiel met bluetooth?
    Zo ja download sailingclicker en je kan werkelijk van alles met je mobiel doen.

Bijdrager
    kontheur
    ”ATT”

Nog mooier: Heb je een mobiel met bluetooth?
    Zo ja download sailingclicker en je kan werkelijk van alles met je mobiel doen.

Salling Clicker kost ook geld…

Bijdrager
    Xigh

12 hele euro’s minder dan de iR ontvanger.

Bijdrager
    jumper

Net even Salling Clicker getest. Jammer dat je maar 30 keer kan klikken. Het is namelijk een heel mooi, leuk en handig tooltje. Werkt perfect op m’n 6680.

Dit staat bij m’n geplande aankopen voor één van de dagen.

Bijdrager
    BOK

Oh, het mag niks kosten… :innocent:
    Probeer dan eens Romeo: Romeo gives you remote control of your mac via Bluetooth and a compatible mobile device, controlling programs such as iTunes and DVD Player, as well as presentation applications. Use your mobile as a mouse, as a volume control, or as a method of telling your mac when you’re there.

Bijdrager
    Macs

Ik raad ook Romeo aan, dan kan je nog zelf een scriptje “schrijven” voor FrontRow!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.