9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    AppleME.net

Apple producten kopen in Canada

Hoi allemaal,

Over 3 dagen ga ik naar Canada voor 2 weken, en ben van plan om daar een DVI>VGA kabel, Apple keyboard en een mStand voor mijn MBP te kopen. Maar ik vraag me af of de producten in Canada echt goedkoper zijn dan in Nederland? en met welke belastingen krijg ik te maken? en hoe kom ik door de douane ?:nerd:

Alvast bedankt!

Sam.

Bijdrager
    Vinhelper

Deze soort vragen passen eigenlijk beter in Algemeen, maar het zal wel worden verplaatst, denk ik.

Ontopic: Als je de doosjes over de post stuurt, (zodat het lijkt alsof de producten al van jouw waren) hoef je geen invoerrechten te betalen…maar of het dan heel veel goedkoper is, weet ik niet.:smile:

Bijdrager
    Лукас

Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land (een land dat geen lid is van de Europese Unie)? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:

1. Uw gebruikelijke normale reizigersbagage
    2. Andere goederen met een waarde van maximaal € 430
    3. Een beperkte hoeveelheid alcoholhoudende drank en sigaretten
    4. Het vervoermiddel waarmee u reist (op een enkel geval na)

Douane
    Ik denk dat je met je laptopstand en keyboard wel goed zit..

Bijdrager
    Deepblue

Thanks for the info:grin:

Bijdrager
    AppleME.net
    Deepblue op 18 augustus 2010

Thanks for the info:grin:

Haha, ja, bedankt!
    Alleen zijn de producten werkelijk goedkoper?

Bijdrager
    Vinhelper

Liever niet quoten als de betreffende post boven je staat…gebruik dan de reageer-knop, dank!

———–

Dat zul je daar dan moeten zien, dat kan niemand vanuit Nederland zien, denk ik.

Bijdrager
    trabant

Waar hebben we het eigenlijk over, een kabeltje van twee tientjes, een letterplank en een standaard van vijftig dollar? Als het nou zeehondenvellen waren…
    Drie dagen voor vertrek ziet meneer het licht en maakt hier een account aan. Ik zou me eerder zorgen maken wat voor weer het op de plaats van bestemming is en daar de laatste bagage-aanpassingen voor doen.
    Sam, Kijk eens in de Canadese Apple Store.

Bijdrager
    Pieterr

:lol:

Bijdrager
    Yggdrasil

Is inderdaad goedkoper… De macbook kost er maar 822 euro omgerekend vanuit dollar …

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.