17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    nk22

Apple producten die echt gemaakt moeten worden

Oi.

Apple is natuurlijk geweldig, maar het heeft niet echt veel variété aan producten. Dus waarom verzinnen we er zelf niet een?
    Ik heb er al een.
    Een ding voor de keuken waarmee je direct kan zien wat van je eten en drinken over de datum is en recepten direct bij de hand hebt.
    Leuk toch?

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Targaryen

Recepten kun je aflezen vanaf een iPad en de versheidsdatum staat op de verpakking van de producten in de koelkast. Wat is het volgende? Een iRol die je reet afveegt als je gedaan hebt met schijten? Kom op zeg. Ga een gezelschapsspel spelen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik weet niet hoeveel dingen jij in de keuken hebt, die dreigen over de datum te geraken.
    Maar veel verder dan een potje kruiden of zo, zal ik niet komen.
    Dan zullen al die potjes, pakjes, flesjes en zakjes ook nog eens moeten gaan communiceren met een nieuw Apple Device.

Ideetje voor een app kan het wel zijn. Fabrikant print een QR-code met de datum er op.
    Na (of tijdens) het boodschappen doen trek je de boel even langs je iPhone, en de app waarschuwt als iets in de buurt van de datum komt.
    Is het over de datum, dan krijg je eventueel nog éénmaal een waarschuwing, en dan verdwijnt het product uit de app, en kun je weer aan het boodschappen.

Zo simpel dat ik het zelf bedacht zou kunnen hebben. Oh, wacht…:)

Bijdrager
    computer space

Van mij moeten ze gewoon een nieuwe Mac Mini maken. Rest van Apple interesseert me geen biet. Als het nog 5 maanden duurt zodat ze meteen naar Broadwell kunnen gun ik ze nog even tijd.

Bijdrager
    Rickje

Think Different.

Shit Different.

En via bonjour AirShit aflezen of je stoelgang wel goed is.

Bijdrager
    arnout

Een spiegel die je verlopen kop in de morgen er net zo glad uit laat zien als het gemiddelde Apple product.

Bijdrager
    sedikit

“……..veel variété aan producten”. Variété???

Bijdrager
    iquik

Bijdrager
    Brombeer
    Rickje op 26 februari 2014

(…)
    En via bonjour AirShit aflezen of je stoelgang wel goed is.

Zoekterm “Bristol stool chart”. Analoge perfectie. Hangt hier naast de kalender.:nerd:

Een ombouwkit of -dienst om die prachtige iMac G4 van actuele hardware te voorzien zal er wel niet in zitten, net als software waarbij je van alles uit kunt zetten.

Bijdrager
    nk22

Een ombouwkit of -dienst om die prachtige iMac G4 van actuele hardware te voorzien zal er wel niet in zitten, net als software waarbij je van alles uit kunt zetten.

Of andere Macs. Dat zou inderdaad handig zijn @brombeer

Bijdrager
    jf
    nk22 op 26 februari 2014

Oi.

Yo!

Geblokkeerd
    Bento

Goede back up software.

Bijdrager
    nk22

@bento voor mac? Dan hopelijk wel gratis in iCloud

Bijdrager
    nk22

Ik heb er nog een. Een nieuwe Mac, die exact oogt als die van 1984, maar dan modern. Mede wegens 30 jaar mac

Geblokkeerd
    Anoniem

Een 30th Anniversary Macintosh dus, dat hoort volgens de geschiedenis een visie op de toekomst te zijn, geen look-alike van 128k. Doe mij maar zo’n toekomstvisie!

Bijdrager
    Nora Nora

Die look alike kan je zelf toch ook leuk bouwen, zullen heus sites op internet zijn waar aanwijzing te vinden zijn voor een dergelijk klus-project:)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.