18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Dveen

Apple Poster Gezocht

Beste OMT’ers,

Ik ben op zoek naar een poster van Apple voor in mijn net ingerichte kamer te hangen.

Op internet heb ik al gezocht maar daar heb je alleen posters van het thema ‘Think Different’, maar het liefst wil ik een wat nieuwere poster bijvoorbeeld met een iPhone erop of van de huidige iMac.

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Davy

Bijdrager
    victor93

ik ga binnenkort een apple op mijn muur schilderen weer alleen nog niet in welke kleur, apple zwart muur wit of muur grijs apple wit

Bijdrager
    MacBoot
    ”victor93″

ik ga binnenkort een apple op mijn muur schilderen weer alleen nog niet in welke kleur, apple zwart muur wit of muur grijs apple wit

het voordeel van een poster is dat hij weer makkelijk te verwijderen is
    met schilderen is dat natuurlijk een stuk lastiger…

misschien een idee om hem uit folie te snijden en dan op de muur te plakken?
    kun je hem eraf trekken wanneer je wilt

Bijdrager
    Marble92

Ik zou bij een Kruidvat, Hema of andere printservice online een mooi Apple plaatje uploaden en dan door hun daar een poster van laten maken..

Bijdrager
    Moriarty

Geloof het of niet, maar Apple maakt bijna geen promotiemateriaal.

Behalve dan voor hun eigen winkels, het is voor de Apple Resellers al moeilijk om aan materiaal te komen, laat staan voor de gebruikers van het merk…

Bijdrager
    jobz

Bijdrager
    MrPinda95

@victor93
    Schilder vooral die Apple op je kamer! een witte appel met een ‘grijze’ achtergrond is echt mooi.

@TS
    vroeger haalden ze die spongebob posters uit de bushokjes, maar schilderen is natuurlijk ook mooi!

Bijdrager
    victor93
    ”MrPinda95″

@victor93
    Schilder vooral die Apple op je kamer! een witte appel met een ‘grijze’ achtergrond is echt mooi.

@TS
    vroeger haalden ze die spongebob posters uit de bushokjes, maar schilderen is natuurlijk ook mooi!

kijk dat vind ik er mooi uitzien!!! was vanplan het met een beamer op de muur te projecteren en dan gewoon over te trekken

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Marble92″

Ik zou bij een Kruidvat, Hema of andere printservice online een mooi Apple plaatje uploaden en dan door hun daar een poster van laten maken..

Geeft dat geen copyright problemen?

Daarnaast is het natuurlijk best lastig om van een mini-online-plaatje een dikke poster te printen:)

Bijdrager
    Nietzman
    ”cailin

Dan moet je de advocaten van Apple gewoon niet binnenlaten als ze toevallig koffie bij je willen leuten!

Bijdrager
    computer space
    ”cailin

Een printje voor eigen gebruik mag gewoon in NL. Probleem is dat sommige print-services er niet aan mee willen werken. Maar proberen kan altijd.

Die witte Apple op de zwarte muur, dat is wel grappig (beetje OTAKU, dat wel), maar pak voortaan wel de goede EPS. Dit is een slechte namaak.

Bijdrager
    prullenbak

Ik zou ook een mooi plaatje maken en af laten drukken door t kruidvat of de hema (of een andere, lees: betere, printservice).

Het logo zo groot op de muur schilderen is inderdaad een beetje TE als je t mij vraagt. Ik schaamde me al voor mn apple sticker op mn kastje:P
    Hij klopt inderdaad ook niet helemaal :sealed:

Enneh…copyright probleen krijg je niet zomaar hoor. Als je de posters zou gaan verkopen, tja…dan wordt het wss een ander verhaal. Maar je mag lekker een printje maken voor thuis aan de muur, no problemo.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”computer
    ”cailin

Die witte Apple op de zwarte muur, dat is wel grappig (beetje OTAKU, dat wel), maar pak voortaan wel de goede EPS. Dit is een slechte namaak.

Wat heeft de Japanse popcultuur met een Apple muurschildering te maken? Of bedoel je het meer in de zin “Apple geek” == “Apple otaku”?

Bijdrager
    bladerunner

Hier vind je tientallen aan mooie Apple posters voor weinig.

Bijdrager
    MrPinda95
    ”victor93″
    ”MrPinda95″

@victor93
    [foto]

@TS

kijk dat vind ik er mooi uitzien!!! was vanplan het met een beamer op de muur te projecteren en dan gewoon over te trekken

gewoon een (redelijk groot) zwarte apple op een a4’tje (liefst a3), dan een rastertje maken op die apple. dan maak je een zelfde rastertje op de muur (met een liniaal/meetlat) Dan kun je de apple mooi overtrekken en schilderen maar:)

Bijdrager
    Sanjeev

Loop ff bij een APR naar binnen en vraag of ze een poster voor je over hebben;)

Nee heb je, ja kun je krijgen :wink:

Bijdrager
    MrPinda95
    ”Sanjeev”

Loop ff bij een APR naar binnen en vraag of ze een poster voor je over hebben;)

Nee heb je, ja kun je krijgen :wink:

dat doen ze niet, met t-shirts doen ze ook al moeilijk, regel van Apple.

Bijdrager
    Dveen

Ik denk dat ik maar is binnenloop bij een APR om het daar even te vragen.

Moet toch nog een time capsule halen en misschien dat de verkoper zo aardig is om er een poster bij te doen:lol:

Bedankt in ieder geval voor de reacties en mocht er iemand nog een poster van Apple hebben liggen dan hoor ik het wel (uiteraard tegen betaling).

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.