28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    mattietissen

Apple Poster gezocht.

OMT’ers,

Ik weet dat er al een topic is over Apple posters, maar die stamde al weer uit 2008 en daar gebeurde niks meer.
    Ivm met een nieuwe kamer wil ik het liefst ook zo’n prachtige Apple poster (van bijvoorbeeld de nieuwe iPods) zoals die hangen in een APR of Apple Store.
    Ik heb de MacHouse gebeld maar zij laten de oude posters vernietigen door Apple.
    Heb op marktplaats en zo ook al gezocht.
    Dus mijn vraag: Wie weet waar ik een Apple poster kan krijgen?

Alvast bedankt!

Geblokkeerd
    Anoniem

Bijdrager

Ik zou vragen of en waar je die nog kan vinden, niet voor een vergoeding, want dan is je topic zo dicht!

Bijdrager
    stavos

Precies, even je topic aanpassen (dat kan door op je eigen avatar te klikken bij je post). Dan kan je Usain verder ook negeren.
    Maar doorgaan in een draadje uit 2008 kan gewoon, ook al heeft het een hele tijd stil gelegen.

Bijdrager
    mattietissen

Anders gevraagd: Wie weet waar je Apple posters kan krijgen?

Bijdrager

Ik zou gewoon even wat Apple winkels in de buurt afbellen?
    Misschien nog een Media Markt, Dixons weet ik zo niet maar BCC?

Bijdrager
    Little Idiot

De MM gooit nogal wat reclame zooi weg, daar zou ik eens gaan vragen. Of ebay en je vriend google

Inactief
    Anoniem

Gewoon naar de Mediamarkt, Dixons. e.d gaan.
    Ik heb hier ook al meerdere posters hangen.
    Ik heb de meeste van buitenlandse Apple Premium Resellers.
    Zo heb ik bijv. twee posters van T-mobile met daarop de aankondiging van iPhone 3G.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb ooit wel wat posters gekregen van Apple op de Klokhuisdagen.

Inactief
    Anoniem

Dit komt misschien in de buurt van wat je zoekt.

Bijdrager
    mattietissen

Dit komt misschien in de buurt van wat je zoekt.

Ja, maar dat kost ± 150 dollar, iets te duur:razz:

Bijdrager
    WimVriend

Met een doos gebak op je arm MM binnenlopen ?
    Succes
    Wim

Bijdrager
    Remcovanderveer

Haha, de oude door Apple laten vernietigen, denk je nou echt dat ze eerst terug naar Bunnik ( Apple Benelux ) gaan om ze door de papiervernietiger te gooien? Die geven ze of mee aan een personeelslid, of gewoon in een papiercontainer zoals elke Nederlander dat met z’n papier doet.

Bijdrager
    Soap

Leuk idee, ik ga ook morgen eens langs de APR om te vragen.:lol:

Bijdrager
    me.com
    Remcovanderveer op 06 januari 2011

Haha, de oude door Apple laten vernietigen, denk je nou echt dat ze eerst terug naar Bunnik ( Apple Benelux ) gaan om ze door de papiervernietiger te gooien? Die geven ze of mee aan een personeelslid, of gewoon in een papiercontainer zoals elke Nederlander dat met z\’n papier doet.

Dat is niet waar. APR’s moeten het altijd terugsturen. Vroeger was het anders en was er nog wel eens wat te regelen, maar tegenwoordig kan het bij APR’s dus niet meer.

Bijdrager
    Sunneh

Uit ervaring weet ik dat Apple alle posters van de afgelopen +2 jaar altijd heeft laten vernietigen. Nee ze zijn niet terug gestuurd naar Bunnik, maar door het personeel die posters vervangen (is een bedrijf) alles laten vernietigen. Blijft er een poster ‘over’ dan kan een fixe boete verwacht worden door Apple aan de winkel.

Nogmaals.. ik spreek uit ervaring.

Inactief
    Anoniem

Dat geld dan niet echt voor de buitenlandse APR’s.
    Daar heb ik al meer dan 5 posters vandaan.

Van T-mobile heb ik ook ooit eens 2 posters gehad. Maar meer mochten ze er ook niet weggeven omdat ze terug naar Apple moesten volgens de verkoopster.
    Terwijl een andere verkoper zei dat ze gewoon bij hun in de afvalbak gingen.

Bijdrager
    Road
    Usain op 06 januari 2011

Zo is het en niet anders.

Bijdrager
    mattietissen

ow, ik dacht dat het anders was. Road.
    :ftim:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik dacht ook dat het anders was. Maar blijkbaar hebben sommigen de regel veranderd zonder dat wij het wisten:confused:

Bijdrager
    Koning Frank

@usain: regelneuker.

Bijdrager
    lucschram

Wie niet waagt wie niet ….

Bijdrager
    Stirf

Voor zover het hem uitkomt, want voor de rest lapt hij alle regels aan zijn laars.

Bijdrager
    inawt

Hier op school hebben we ook een drietal al wat oudere posters die in de APR hingen.

Bijdrager
    MouseMighty

Heb hier poster uit de “Think Different” campagne hangen. Deze dus

Bijdrager
    KarelWillem

Zo’n poster maak je toch gewoon zelf?

Fotootjes: http://www.apple.com/pr/products/

Poster laten drukken op zeildoek bijvoorbeeld. ±15 euro per vierkante meter.

Bijdrager
    MouseMighty

En dan eerst vragen in het grafische gedeelte of de poster in Photoshop moet/kan en met hoeveel dpi de PDF gemaakt moet worden?? Lekker bezig KW!:razz:

Bijdrager
    iCom
    KarelWillem op 10 januari 2011

Zo\’n poster maak je toch gewoon zelf?

Fotootjes: http://www.apple.com/pr/products/

Poster laten drukken op zeildoek bijvoorbeeld. ±15 euro per vierkante meter.

Op zich geen slecht idee, maar is die kwaliteit van die foto’s wel goed genoeg?

Jij zit in de wereld van de drukkunsten niet KW?

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.