4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Apple plaatst beoordeling niet

Als je een beoordeling plaatst wordt die eerst beoordeeld door Apple en binnen 5 dagen geplaatst. Echter mijn beoordeling over de Twelve South BookBook case voor de iphone 5 wordt niet geplaatst. Zou het te maken hebben dat ik wat negatief was over deze hoes?
    Als je de hoes dubbel klapt om te bellen, ben je onverstaanbaar. Komt door afdekken microfoon naast de camera, die achtergrond geluid registreert. Is wel op te lossen door in de instellingen deze microfoon uit te schakelen. (in toegankelijkheid, gehoorapparaat modus, schakelt deze de microfoon achterkant iphone uit)

Bijdrager
    Лукас

Apple zal ongetwijfeld negatieve reviews achter houden, dat zou immers slecht zijn voor de verkoop. Daarom vind ik beoordelingen op de website van de verkoper nooit betrouwbaar.

Zouden ze binnen Apple ook een 1-5 sterren beoordeling geven aan jouw beoordeling?

Bijdrager
    Qmagic

misschien vertraging ivm de feestdagen?

Bijdrager
    Domtoren

Ik zie anders echt negatieve beoordelingen staan in de Apple online store. Het is dus in ieder geval geen algemeen beleid om alle negatieve beoordelingen tegen te houden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.