4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

Apple Photo app en Apple TV

Op mijn Macbook heb ik de beta 10.10.3 draaien. Mijn foto’s in de nieuwe photo app ge├»mporteerd onderverdeeld in mappen en gedeeld via iCloud. De foto’s zijn nu wel zichtbaar op mijn iPhone maar niet op mijn Apple TV. In iphoto heb ik ooit eens een gedeelde photostream gemaakt die wel zichtbaar is op mijn Apple TV en die krijg ik maar niet verwijderd. Twee problemen dus. Hoe krijg ik mijn gedeelde photostream verwijderd en hoe krijg ik de foto’s die onderverdeeld zijn in mappen in iCloud zichtbaar op mijn Apple TV?

Bijdrager
    mattiman

Dat probleem had ik ook… Via iPhoto had ik gelukkig nog inzicht in mijn oude photostream, en kon deze daar ook aanpassen/verwijderen. Voor zover ik weet heeft de Apple TV (nog?) geen toegang tot de iCloud photo library (wel tot iCloud photo sharing).

Geblokkeerd
    Alison

Kan het niet zo zijn dat er een update of misschien wel een nieuwe app op de AppleTv nodig is om goed te kunnen samenwerken met de nieuwe Photos app? En dat dit pas gebeurt zodra de Photos app ook echt beschikbaar is?

Alison

Bijdrager
    mattiman

Dat lijkt me waarschijnlijk inderdaad.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.