15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    xhdmix

Apple Pencil (2e generatie) doet niks meer

Beste omt’ers

5 maand terug heb ik me een Apple Pencil 2e generatie aangeschaft. Maar nu doet deze niks meer ik heb al mijn iPad heropgestart, uit mijn Bluetooth lijst verwijderd opnieuw proberen koppelen maar helaas kan hij deze niet vinden.

Zijn er nog andere tips dat jullie me kunnen aanraden?

Alvast bedankt

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door Night. Reden: Titel verhelderd
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

Opgeladen neem ik aan 😉..?

Bijdrager
    xhdmix

Jup hij hangt constant aan de iPad 😂

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Mm, misschien voor de volledigheid nog hier kijken (onderaan), ander idee heb ik ook even niet:

https://support.apple.com/nl-nl/HT205236

Bijdrager
    xhdmix

Nee helaas dit had ik al eens geprobeerd

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Ik kom in meerdere draadjes tegen dat de Pencil 2 stuk kan gaan als je ‘m langer dan een paar weken niet oplaadt. Zou dat het geval kunnen zijn?

https://discussions.apple.com/thread/250138962

Bijdrager
    KarelWillem

xhdmix op 24 november 2020 om 00:25

…hij hangt constant aan de iPad …

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

Ja, ik zag het.. Misschien was ie een tijd niet gebruikt en doet hij het nu niet meer vanaf het moment dat ie weer constant aan de iPad hangt 😳. Vergezocht, een beter idee heb ik even niet 😊🤷🏻‍♂️.

Sleutelbeheerder
    Night

Het ding kan ook gewoon defect zijn. Alles wat gemaakt wordt, kan ook kapot.

💡 Even bij de winkel langs waar je hem hebt gekocht, en dan omruilen voor eentje die het wél doet. Dat heet garantie 🙂

(Neem dan wel even je iPad mee. Voor hetzelfde geld is de oplaadunit ervan defect 😉 )

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb het vermoeden dat hij zijn iPad ook nog wel eens heeft opgeladen in die tussentijd, dus dat zal vast niet kapot zijn(?)

Bijdrager
    csteelooper

De oplaad-unit voor de Apple Pencil 2 is een apart onderdeel dat kapot zou kunnen zijn zonder dat je het ook maar enigszins opmerkt, buiten het feit dat je Pencil niet meer laadt. Dus zo gek is het vermoeden van Night nog niet.

Bijdrager
    xhdmix

Bedankt voor de reacties ik ga er eens mee naar de winkel als deze terug open mogen gaan hier in België. Ik vermoed niet dat het de oplaad-unit is omdat ik hem die dag nog gewoon even gebruikt heb die dag en hij was volledig opgeladen. Ik heb hem 5 maand op de verpakking van de pencil staat de seriecode en maand dat ik hem kocht ik neem aan dat dit voldoende is, ik heb hem nog geen jaar.

Bijdrager
    Ome Kor

Ik hoop het, sommige Nederlandse winkeliers doen moeilijk als je geen aankoopbonnetje hebt.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Ome Kor op 27 november 2020 om 19:55</p>
    Ik hoop het, sommige Nederlandse winkeliers doen moeilijk als je geen aankoopbonnetje hebt.

Klopt… Maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd als je het mij vraagt! Met alle mogelijkheden die er zijn om garantie en dergelijke te controleren…

Bijdrager
    xhdmix

Bedankt voor alle reacties ik heb vandaag gewoon een nieuwe pencil gekregen, Aankoopbonnetje had ik zelf niet nodig.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.