-
Q:
Apple Pencil (2e generatie) doet niks meer
Beste omt’ers
5 maand terug heb ik me een Apple Pencil 2e generatie aangeschaft. Maar nu doet deze niks meer ik heb al mijn iPad heropgestart, uit mijn Bluetooth lijst verwijderd opnieuw proberen koppelen maar helaas kan hij deze niet vinden.
Zijn er nog andere tips dat jullie me kunnen aanraden?
Alvast bedankt
-
Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door
Night. Reden: Titel verhelderd
Ik kom in meerdere draadjes tegen dat de Pencil 2 stuk kan gaan als je ‘m langer dan een paar weken niet oplaadt. Zou dat het geval kunnen zijn?
xhdmix op 24 november 2020 om 00:25
…hij hangt constant aan de iPad …
-
Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door
KarelWillem.
Het ding kan ook gewoon defect zijn. Alles wat gemaakt wordt, kan ook kapot.
💡 Even bij de winkel langs waar je hem hebt gekocht, en dan omruilen voor eentje die het wél doet. Dat heet garantie 🙂
(Neem dan wel even je iPad mee. Voor hetzelfde geld is de oplaadunit ervan defect 😉 )
Bedankt voor de reacties ik ga er eens mee naar de winkel als deze terug open mogen gaan hier in België. Ik vermoed niet dat het de oplaad-unit is omdat ik hem die dag nog gewoon even gebruikt heb die dag en hij was volledig opgeladen. Ik heb hem 5 maand op de verpakking van de pencil staat de seriecode en maand dat ik hem kocht ik neem aan dat dit voldoende is, ik heb hem nog geen jaar.
<p class=”cite”>Ome Kor op 27 november 2020 om 19:55</p>
Ik hoop het, sommige Nederlandse winkeliers doen moeilijk als je geen aankoopbonnetje hebt.Klopt… Maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd als je het mij vraagt! Met alle mogelijkheden die er zijn om garantie en dergelijke te controleren…
-
Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.