6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    SuperAn

Apple Pay Amex

Beste OMT-Leden,

Ik heb het volgende probleem:
    Ik tracht een American Express kaart toe te voegen aan Apple Pay, maar krijg telkens opnieuw de zelfde melding. Door de landinstellingen van de iPhone te veranderen kan ik weliswaar het proces starten om een kaart toe te voegen, maar het strand telkens op de zelfde melding.
    Ik heb reeds de US, UK, SP, IT, FR en DL als regio geprobeerd.
    Als ik vervolgens klik op meer informatie staat bij verschillende landen AMEX als een ondersteunde kaart er bij.
    (Google pay werkt het in principe wel, maar dan moet ik een adres in America opgeven).
    Iemand een idee ?

Mvg,

SuperAN

Bijdrager
    Ome Kor

De instantie die je kaart heeft uitgegeven, meestal een bank, moet Apple Pay ondersteunen. Als je creditcard is uitgegeven door een Nederlandse bank, dan ondersteund ie geen Apple Pay helaas.

Bijdrager
    SuperAn

Dat is het net mijn kaart is niet uitgeven door een Belgische bank, het gaat om amex kaart via amex aangevraagd. De bank is hier helemaal niet in tussen gekomen.

Mvg SuperAn

Bijdrager
    Hyrax

En de branche waar je hem hebt besteld ondersteunt het nog niet… zo simpel is het.

Bijdrager
    GoeieDag

SuperAn op 17 februari 2018 om 15:55
    Ik heb reeds de US, UK, SP, IT, FR en DL als regio geprobeerd.</p>

Beetje overdreven, niet?! Het is wel duidelijk dat die kaart gewoon niet voldoet.

Bijdrager
    SuperAn

Op zich is ijverig zijn niet verkeerd natuurlijk.
    Zouden ze echt de moeite doen om de policies van land tot land te veranderen ? Zeker in de eu ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.