5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMiepje
    Bijdrager
    wdele

Ja.

Bijdrager
    MacAanZee

Het lijkt me prima als Apple inderdaad iPhones met grotere schermen op de markt gaat brengen. Ik vind het heel aannemelijk dat het gaat gebeuren ook. De consument wil meer segmentatie. Wil hebben wat het best bij hem past. Er is een behoorlijke markt voor grote smartphones omdat mensen steeds meer hun smartphone gebruiken voor internettoepassingen (en jongerenvoor gamen!) en steeds minder om mee te bellen en Apple zou gek zijn om die markt over te laten aan Androids zoals Samsung. Het zou best kunnen dat de kleurtjesreeks is bestemd voor de goedkopere serie iPhones, maar ik geloof nooit dat die $99 / €99 gaan kosten. Dat is te laag in prijs. Ik reken meer op zo’n €199 voor een eenvoudiger, lekker gekleurde iPhone, 8Gb, volledig kunststof behuizing en minder toeters en bellen. Wellicht vooral bezuinigen op kwaliteit camera/lenzen. Het gaat er komen! Misschien speciaal op jongeren gericht in combinatie met de genoemde iPhone-in-game-controller combinatie met streamen naar groot TV scherm. Dan kan Apple voluit in concurrentie met X-Box en PlayStation. En zal de iPod touch gaan vervangen, verwacht ik.

Bijdrager
    bartvdv

Ze moeten wel. Ze verliezen marktaandeel; en het is net uit de verkoop van de iPhone dat de grootste winst halen. Ze voelen de hete adem van Samsung en HTC in de nek. Vandaar ook het uitbrengen van een veel goedkoper model in zuurstokkleurtjes.

Bijdrager
    wdele

Het is zo niet Apple. Maar ja, concurrentie of goede producten? Wat Apple daar tegenwoordig over denkt weten we nu wel…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.