5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Statics

Apple & Outlook Synchroniseren

Ik heb 2 computers:
    1 Apple iBook G4 met Apple Mail
    1 Wintendo Laptop met Outlook 2007

Nu heb ik een HP PDA en deze wil ik gaan gebruiken voor kalender, contacten etc.
    Ik wil alleen geen bedrag uitgeven om deze te laten synchroniseren met missingsync of pocketpc etc.

Nu is mijn vraag kan ik (via mijn internetverbinding/netwerk) Outlook met Apple Mail en Ical laten Synchroniseren?

Voorbeeld: Heb in Apple Ical een afspraak staan. Deze wil ik dan ook op mijn Outlook terug vinden en anders om. Zodat ik mijn PDA via Windows kan laten synchroniseren?

Mijn vraag: Is Dit Mogelijk?

Zo ja, Hoe??? En bestaat er software voor???

Bijdrager
    Wondermac

Voor adresboek en kalender werkt Plaxo (www.plaxo.com = gratis) voor mij prima …. enige punt blijft de discrepantie van de tussenvoegsels (‘van der’ etc.) tussen outlook en apple adresboek (zie ook eerder lijntje….) aangezien apple deze niet definieert en outlook (terecht !) wel …

Succes !

Bijdrager
    Meek

Bedankt voor je reactie, ik gebruik alleen geen Outlook alleen mail van Apple.

Bijdrager
    Statics

W.T.F.

Bijdrager
    CaDoc

Als je je HP wil syncen met de Apple moet je toch een beetje geld uitgeven.

Heb zelf Missing Sync en dat werkt heel redelijk met mijn T-Mobile Vario. Gewoon Outlook en iCal/Adresboek syncen lukt niet voor 100%. Ik gebruik nu die Vario (Windows Mobile v5) die ik eigenlijk al de prullenbak in wilde mikken omdat het ding nou eenmaal niet echt van goede kwaliteit is voor het synchroniseren van mijn Mac thuis en mijn PC op mijn werk. Dat gaat nu met de officiƫle release van de versie 2.5 van Missing Sync goed. De andere mogelijkheid om je PDA te syncen is met een programma van PocketMac, maar die hebben nog geen ondersteuning voor Windows Mobile 5.

Welke van de twee het beste is weet ik niet. Het schijnt dat de Missing Sync iets beter is maar wellicht kan je, als je geen Windows Mobile 5 gebruikt, PocketMac ook goed gebruiken.

Een andere mogelijkheid is er nog niet. Je kan eventueel wel synchroniseren met een Exchange server via een plugin, welke software dat is kan ik even niet voor je vinden. Dus als die Wintendo laptop (van je werk?) synchroniseert met een Exchange server kan je Macje dat waarschijnlijk ook en heb je de Missing Sync of Pocketmac wellicht niet nodig.

Succes!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.