8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    RoyHochstenbach

Apple Store bestelling Mac Pro geannuleerd

Ik heb sinds 9 augustus een Mac Pro besteld bij Apple, wat 2 weken zou duren voordat het verzendklaar is. Nu ben ik op vakantie geweest, en heb zojuist mijn bestelstatus opgevraagd. Nu staat er opeens Geannuleerd, en daarboven In Behandeling. Is er iets mis?

Bijdrager
    Yaris

Dat kan betekenen dat de productie de vraag niet kan volgen, zie ook

Per ongeluk online bestelling iMac 27″ i7 geannuleerd

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Dan lijkt het dus een normale zaak te zijn.

Ik vind het overigens vreemd dat ik nog geen mail heb ontvangen van Apple over het verwerken van de bestelling (dat het geld is binnengekomen). Heb het netjes overgemaakt volgens de instructies en niets retour gekregen tussendoor…

Bijdrager
    Bart Dekker

Ik heb op 18 augustus een emial gekregen dat de Mac Pro naar mij verzonden is. Daarvoor heb ik ook enige statusubdates ontvangen. Maar al met al vond ik het redelijk karig. Ik zou morgenvroeg even met Apple bellen, want jouw geval is wel raar.

Bijdrager
    Napsju

Heb je betaald per credit card? Is je bestedingslimiet wel toereikend? Dit kun je bij je bank op vragen door in te loggen. Veel credit cards hebben een bestedingslimiet van 1000 of 2500 per maand. Te weinig dus.

Bijdrager
    RoyHochstenbach
    Napsju op 20 augustus 2010

Heb je betaald per credit card? Is je bestedingslimiet wel toereikend? Dit kun je bij je bank op vragen door in te loggen. Veel credit cards hebben een bestedingslimiet van 1000 of 2500 per maand. Te weinig dus.

Heb het via een overschrijving gedaan.

Bijdrager
    Moriarty

Kan het niet gewoon komen omdat sinds kort (een week of zo) de nieuwe Mac Pro leverbaar is?

Volgens mij annuleert Apple bestaande bestellingen omdat ze deze niet meer zullen leveren, misschien een telefoontje doen naar de Apple Store?

0800-0200570

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Ik heb vanmiddag gebeld naar Apple, en blijkbaar hebben ze het geld niet binnen gekregen terwijl ik het niet retour heb gekregen. Moest een screenshot opsturen van de transactie.

Het is overigens de nieuwe Mac Pro (model 2010) die ik besteld heb.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.