9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vincentvega

apple oordopjes blijven niet zitten

Mijn apple oordopjes blijven niet goed in mijn oren zitten, vallen er gemakkelijk uit en geven daardoor (denk ik) ook te weinig bas. ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat ik over de dopjes heen kan schuiven zodat dit probleem verholpen is. weet iemand of dat bestaat?

Bijdrager
    stavos

Gewoon van die schuimrubberen hoesjes?

Bijdrager
    vincentvega

is er niet iets silicoonachtigs te koop?

Bijdrager
    stavos

Misschien ook wel. Ga eens bij een MediaMarkt kijken. Die zullen dat vast wel hebben.
    En anders zijn er misschien wel goedkope oordopjes te vinden waar je die dingen bij krijgt, mochten ze niet los te koop zijn.

Bijdrager
    VincentGr

Oude dopjes vind ik zelf nog de beste. Later kwamen ze met meer afgeronde dopjes (niet zo een uitstekend staafje aan de buitenzijde), maar dat sleten de rubberen randjes snel van. En nu heb ik nieuwe dopjes van de iPhone die er snel uitvallen (terwijl ik daar normaal gesproken weinig last van heb).
    Wellicht dat ik eens ga kijken voor in-ears oid.

Bijdrager
    VincentGr

Thuis gebruik ik gewoon mn dj headphone (’s avonds voor het slapen nog even lekker wat muziek in bed luisteren bijv).

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Doe jezelf een lol en koop een paar degelijke earphones. Die van Apple zijn dramatisch slecht.
    Alles boven de 10 euro is al beter.

Bijdrager
    Niels G.

Apple oordopjes zijn ook gewoon crap. Ik gebruikt nu de Sennheiser CX500 echt geweldig geluid, als je alleen de apple oordopjes gewend bent is dat echt een wereld van verschil, maargoed die kosten 70 euro. Voor 40 euro heb je geloof ik al de CX300 die zijn ook goed te doen.

Inactief
    Anoniem

Ben zelf erg tevreden over de Creative EP-630

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.