7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wannesschyvinck

Apple on campus

Beste

Ik ben ingeschreven op de HoGent. Nu wil ik genieten van de apple on campus tarieven maar als ik HoGent aanduid moet ik aan een pc zitten van de Hogeschool van gent. En daar dus ook betalen maar aangezien de ‘back to school’ actie maar loopt tot 20 september zou ik dit ervoor willen doen en ervoor zit in niet op de hogeschool. Nu keek ik even verder en ipv Hogent aan te duiden duidde ik Ku Leuven aan ik deed het hele proces en moest niks van studentenkaart nummer en dergelijke invoeren en kon gewoon betalen. Nu is mijn vraag of dit mag ? kan ? Er is niks van beveiliging en of duidelijke richtlijnen.

Mvg

Bijdrager
    Afroman

Ja dat kan, zo gaat dat ook bij ons op school. Volgens mij wordt namelijk je naam gechecked en kan je niet nog een desktop of laptop kopen in dat jaar. Bij ons op school mag je elk jaar een nieuwe notebook en een desktop kopen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Een Mac bestellen via Apple on Campus werkt via intranet bij HoGent, je moet dus ofwel in je school aanwezig zijn ofwel een VPN gebruiken van thuis uit. Om een VPN te activeren moet je dat ook doen in je school zelf dus dat valt ook al weg.

Wat jij kunt doen:

Je kunt bv. bij Switch terecht. Geen idee of je bekend bent met die APR. Toen ik een MacBook Pro ging kopen vroegen zij mij eerst waar ik les ging volgen. Aangezien mijn school (UGent) niet is aangesloten bij het ‘AoC’ project kreeg ik ook korting maar iets minder. Ik kreeg 6 procent korting.

Jij, als student aan de HoGent krijgt 10 procent korting. Zij weten dat HoGent is aangesloten bij AoC en je krijgt dan gewoon 10 procent korting. Het enige wat jij nodig hebt is een inschrijvingsbewijs of eventueel je studentenkaart.

Ikzelf moest gewoon mijn studentenkaart tonen en ik kreeg een korting.

Bijdrager
    Afroman

Een Mac bestellen via Apple on Campus werkt via intranet, je moet dus ofwel in je school aanwezig zijn ofwel een VPN gebruiken. Om een VPN te activeren moet je dat ook doen in je school zelf dus dat valt ook al weg.

Dat ligt dan aan je school, ik kan hier gewoon via AOC komen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik was mijn post nog aan het bewerken toen ik die fout opmerkte. Toen ik de site refreshte was jij er al met je reactie. :d

Bijdrager
    JesseV

Meestal word je vervolgens ook doorgelinkt naar gewoon een site van Apple waar je heel makkelijk op kan komen.

Bijdrager
    wannesschyvinck
    Niiiiiickk op 23 augustus 2012

Een Mac bestellen via Apple on Campus werkt via intranet bij HoGent, je moet dus ofwel in je school aanwezig zijn ofwel een VPN gebruiken van thuis uit. Om een VPN te activeren moet je dat ook doen in je school zelf dus dat valt ook al weg.

Wat jij kunt doen:

Je kunt bv. bij Switch terecht. Geen idee of je bekend bent met die APR. Toen ik een MacBook Pro ging kopen vroegen zij mij eerst waar ik les ging volgen. Aangezien mijn school (UGent) niet is aangesloten bij het \’AoC\’ project kreeg ik ook korting maar iets minder. Ik kreeg 6 procent korting.

Jij, als student aan de HoGent krijgt 10 procent korting. Zij weten dat HoGent is aangesloten bij AoC en je krijgt dan gewoon 10 procent korting. Het enige wat jij nodig hebt is een inschrijvingsbewijs of eventueel je studentenkaart.

Ikzelf moest gewoon mijn studentenkaart tonen en ik kreeg een korting.

Heb net naar switch gebeld (in gent) en die zeggen dat aoc voordelen alleen in de apple store online kan.

Maar zou ik in naam van Ku leuven dit mogen bestellen ? of niet ? want er is geen enkele beveiliging

mvg

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.