6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    paul pieket

Apple Music op autoradio via iPhone

Hallo,
    Als ik muziek afspeel in de auto speelt de iPhone die automatisch via de stereo in de auto (Volkswagen Golf Discover Media) . Op zich niks mis mee, werkt prima.
    Maar, ik merk dat mijn surf abonnement van mijn iPhone te weinig is. Vandaag kreeg ik de melding, 3 maart, dat ik bij moet kopen want het is op voor deze maand. Ik heb geen groot abonnement, maar toch!
    Kan ik de Apple Music afspelen zonder online te zijn. Zou ik de instellingen ergens verkeerd hebben staan.
    Alvast dank voor de “oplossing”.

Groet, Paul

Bijdrager
    jackybe67

Gaat volgens mij alleen lukken als je muziek offline gaat opslagen op iPhone.

Over hoeveel gb data beschik je eigenlijk?

Bijdrager
    paul pieket

Heel erg weinig, maar gebruik mijn iPhone meest thuis in het netwerk. Bijna nooit om mee te bellen. Ik heb maar 0,5 Gb per maand.

Bijdrager
    Shmoo

Je moet je muziek gewoon even op een of andere manier offline halen, dat gaat waarschijnlijk niet met Apple Music maar gelukkig zijn er alternatieven.

Hier in de VW Polo Blue Motion Pink Floyd Edition rammelen de buitenspiegels als je muziek via de iPhone over de radio laat spelen. Net alsof de band in je kofferbak zit.
    ?

Bijdrager
    langbeest

Ja dat kan.
    nummers en playlisten offline maken als je op een wifi netwerk zit.
    vervolgens in de instellingen “gebruik mobile data” uitzetten.
    Nu kan je alleen de nummer en playlisten afspelende op je telefoon staan en verbruik je geen data.

Bijdrager
    paul pieket

Dank voor jullie nuttige reacties.
    Groet, Paul

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.