7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    GeertV

Apple Music & iPod Classic

Beste,

net een audioboek GEKOCHT op Apple Music (store) en deze wil niet synchroniseren op mijn iPod Classic, ook al staat hij in mijn bibliotheek…
    Wil dit zeggen dat ik, als ik ooit nog nieuwe muziek op mijn iPod Classic wil (nl. voor in de auto), ik deze niet meer kan op de oude Classic zetten (wegens geen wifi op die iPod) ?

Bijdrager
    Victor96

Muziek gekocht in de iTunes Store kan je nog steeds gewoon op je iPod Classic zetten. Muziek die je luistert via Apple Music niet, simpelweg omdat die muziek streaming is, en daar heb je inderdaad een iDevice of Mac voor nodig die ‘streaming’ ondersteunt.

Bijdrager
    Ziegler

Victor: gekocht.

Bijdrager
    GeertV

Wel… dat is het nu net. Ik heb ze inderdaad gekocht. Maar het lukt dus niet. Zou het niet kunnen dat de iPod Classic gewoon te oud is? 10 jaar oud denk ik.
    Zeer vreemd toch…

Bijdrager
    Franky Mac

Ik kan in iTunes een audioboek gewoon naar mijn iPod (laatste generatie uit 2009) slepen en dan wordt het boek erop gezet.

Bijdrager
    KarelWillem

Zou het niet kunnen dat de iPod Classic gewoon te oud is?

Nee. Audioboeken kunnen gewoon – nog steeds – worden gesynct naar de iPod Classic.

Bijdrager
    GeertV

Dit lukt ook niet. Ik kan de audioboek wel slepen, maar hij wordt niet “aanvaard” voor overzetting. (hij schuift terug naar zijn initiĆ«le locatie…)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.