9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Bvanrens

Apple music iphone

Hallo,

Even een snelle vraag:

Klopt het dat bij Apple Music de knop “zet in volgende” is verdwenen? Er staat nu alleen nog “speel hierna af”.

Groetjes,
    Bram

Bijdrager
    sjonnie

Als er een nummer al speelt staat er de eerste keer alleen “speel hierna af”.
    Als je het menu oproept bij tweede nummer staat tevens “speel later af”

Bijdrager
    Bvanrens

Bij mij blijft er “hierna afspelen” staan? Kan dit een bug zijn of een instelling?

Bijdrager
    Bvanrens

Ik bedoel *speel hierna af*

Bijdrager
    sjonnie

Als je die selecteert en vervolgens een ander nummer opent door het menu weer op te roepen, staat er dan behalve “speel hierna af” niet ook “speel later af”? Bij mij wel.

Bijdrager
    sjonnie

Dus het eerste nummer laten afspelen.
    Dan in een ander nummer “speel hierna af” kiezen.
    Vervolgens in weer een ander nummer “speel later af” kiezen.
    De optie “speel later af” wordt alleen aangeboden als er al in een eerder nummer “speel hierna af” is gekozen.
    Ook wel logisch.

Bijdrager
    sjonnie

Raar. Mijn uitleg klopt en werkt dat weet ik zeker.
    Echter, toen ik het zojuist voor de zekerheid nog een keer checkte mistte de optie “speel later af” een aantal keren.
    Om vervolgens weer op te duiken. Bugje zo te zien.

Bijdrager
    Bvanrens

Hopen dat deze dan snel wordt opgelost. Ik vind het wel
    jammer dat ze dit tot een knop hebben gemaakt. Ik vond het wel fijn om altijd te kunnen kiezen of ik een nummer gelijk erna wilde afspelen of in de wachtrij wilde zetten.

Bijdrager
    Bvanrens

Ook heb ik trouwens het idee dat mijn iPhone 6 plus trager is geworden. Whatsapp openen duurt soms erg lang (wit scherm) en af en toe blijft onder andere de muziek app hangen. Verder vraag ik me af waar de shuffle knop is gebleven? Er is een shuffle alle knop, maar wanneer ik gewoon een nummer aanklik van een afspeellijst bijvoorbeeld gaat hij ook shufflen, geen idee waar ik dit uit kan zetten?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.