12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    mcsharq

Apple Music in iTunes

Vanaf de eerste dag heb ik Apple Music alleen lijkt het sinds korte tijd zowel in iTunes als op de iPhone een vervelende hakkelende sound te hebben. Het laden van de tracks gaat extreem traag en hierdoor slaat hij dus regelmatig “over” of speelt niet/nauwelijks af.
    Heeft iemand hiervoor een oplossing?

(Zowel 4g als wifi geeft dit probleem, op 2 verschillende apparaten, dus lijkt niet probleem bij me thuis te liggen)

Bijdrager
    Beech

Ik heb een paar dagen geen Apple Music gebruikt, maar nu aangezet en ook bij mij is het zoals je beschrijft: hakkelend, dan weer een tijdje goed, dan weer verversen van de uitvoerende en het tandwieltje. Tijdens het typen geen onderbreking. Als ik in Apple Music een andere uitvoering aanklik en deze tot favoriet maak begint het stotteren weer en dat gaat nu de hele tijd door. Na een minuut is de muziek weer ongestoord en heeft het aanklikken van favorieten geen effect. Kan dus zo gauw geen oorzaak vinden. Misschien heeft het te maken met het uitbreiden van het aantal tracks naar 100.000, zodat de servers extra belast worden ?

Bijdrager
    IGBA

Hier ook. Sinds gisteren.

Bijdrager
    Ziegler

Idem.

Bijdrager
    UtregCity

Hier ook (en daar betaal ik niet voor!).:twisted:

Bijdrager
    inawt

Yep, hier ook hakkelend geluid sinds gisteren. Hopen dat er snel iets aan gedaan wordt.

Bijdrager
    Wauters

Hier ook traag laden. Zelfs zoo traag dat ik Spotify weer overweeg.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Wauters.

Bijdrager
    vincentvega

Kan geen nr normaal afspelen

Bijdrager
    mcsharq

“Fijn” te horen dat ik hier niet alleen in sta. Wilde al mn iphone en imac gaan omruilen (6).

Heb nu ook getest op andere wifinetwerken… The same.

Ja voor een betaalde dienst is dit wel big faal.

Bijdrager
    SaintPeterX

Applemusic hier ook een drama. Nummers komen gewoon te langzaam binnen; gevolg hakkelen.
    Ik was zeer tevreden maar dit moet Apple voor een betaaldienst wel heel erg snel gaan oplossen.

Bijdrager
    IGBA

Dit probleem beperkt zich niet tot Apple Music. Heb net wat software updates gestart, en die komen ook tergend traag binnen: 750 MB dowloaden kostte anderhalf uur (normaal minder dan een minuut).

Bijdrager
    mcsharq

Test test test beats1 werkt wel vlekkeloos….

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.